{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

Urenlig efter flytning. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. En veninde af mine fik 2 killinger af mig den 17/10 en dreng og pige.
Efter ca 1 dag i det nye hjem begynder hunkatten (12 uger) at være urenlig. Hun tisser i sofaen, under trappen og skider også en i sofaen. Hun går i Bakken for at grave for så der efter at gå under trappen og tisser uden at have gjort noget i Bakken?! Hvad gør vi lige her? Bakken bliver gjort rent 2-3 gange dagligt.
Hun har været renlig i den tid hun boede hos mig, og da hendes mand ikke gider katte og urenlighed, siger han nu at den skal være væk inden han kommer fra arbejde ( han er udelægger)

Håber i kan hjælpe os.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urenlig efter flytning.
  • #1   28. okt 2013 Får katten det samme grus, som den gjorde hos dig? og samme slags bakke?

Og så dummeslag til manden, det er en kat, ikke en sofa.

• #2   28. okt 2013 Hun kan også have fået urinvejssygdom?

Med den holdning fra manden ville et nyt hjem nok være bedst smiley

• #4   28. okt 2013 Samme grus, samme bakke. Har sagt at der kunne være noget med urinvejene, og hun skal søge dyrlæge nu og ikke om 14 dage.

Det er hende der har fået dem, men hun fik beskeden fra ham at hvis de gjorde noget inde, så skulle de væk. Det er kun den ene der har gjort det inde. Drengen er der intet med. Jeg er sikker på hun er den rette til dem, også hendes børn, ved dog ikke helt med manden.

Jeg har sagt til hende at går det ikke, så kommer hun her tilbage også finder vi ud af om hun skal blive ved mig og stadig være hendes kat eller om hun skal have et helt nyt hjem.

• #6   28. okt 2013 Hendes mand er først hjemme torsdag eftermiddag, så hun vil træne den indtil da, men hvordan kan hun gøre? Jeg har aldrig set haft et problem med det da mine var indekatte. Men de har jo fået lov at komme ud nu så de bruger slet ikke deres bakke mere.

• #7   28. okt 2013 Jeg vil ihvertfald overveje at sige til hende at hun skal komme tilbage med dem, også må jeg tage den derfra.

• #8   28. okt 2013 Hvad med at prøve med flere bakker såfremt sygdom er udelukket. Hvis de har en bakke er det jo ikke sikkert de vil bruge den samme.
    Selv om en kat kommer ud plejer den at bruge sin bakke et stykke tid. Min killing kommer da spænende ind for at gå på bakke selv efter 2 md, hvor hun har haft ude adgang. Hun godt kan sætte sig udenfor men vælger selv. Jeg synes det lyder underligt.. Det har andre killinger jeg har haft også gjort.

• #9   28. okt 2013 Hun er jo sikkert stresset over flytningen, det er helt normalt, men der kan ligge sygdom bag, da katte normalt er meget renlige, men hvis hun ikke har ro når hun skal på bakken, altså hvis der er meget trafik hvor kattebakken står, eller hendes børn render rundt i røven på katten konstant..

Måske skal hunkatten bare lige have noget ro og måske et indskrænket område at være på, ´feks et eller 2 rum, lige nogle dage indtil hun begynder at bruge bakken igen, det kan også være at der er for langt til kattebakken, så det er nødvendigt medflere bakker rundt om i huset..

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 2 Emner: 6 Svar: 51
    #10   28. okt 2013 Måske skulle du foreslå hende, at lade manden flytte. Hold da op en idiot smiley

• #12   28. okt 2013 Jeg har sagt at jeg synes hun skal have en bakke mere, en bakke og 2 INDEkatte dur ikke synes jeg. De bor på en vej med meget trafik derfor kommer de ikke ud og kommer aldrig til det siger hun. Hendes mindste barn er 8 og ved at han giver dem ro og lader dem komme til ham.

• #14   28. okt 2013 Og du har så misforstået mig. MINE voksne katte kommer ud. Dem hun har fået har aldrig været ude.

Mine har været indekatte men er det ikke mere da vi er flyttet til et sted de kan komme ud.

• #17   29. okt 2013 Du bliver nok i det mindste nød til at forhøre dig om hun er villig til at lave de tiltag, som er foreslået og som måske skal til før den lille bliver renlig .
    Såfremt hun ikke gør det er det jo nok håbløst. Måske skal du også fortælle hende at de steder katten har tisset skal renses, så der ikke er duftspor i sofa og rundt omkring. Hvis ikke hun retter sig efter rådene kommer hun jo nok ingen vegne.

• #18   29. okt 2013 Og ja fortælle hende om, at de skal neutraliseres, for bliver de ikke det står hun pludseligt med flere problemer smiley

• #19   29. okt 2013 Jeg har sagt til hende at hvis hun skal af med en, så skal hun af med dem begge. Hun har haft ringet til en dyrlæge i dag, men de havde ikke tid i den her uge. Jeg sagde det var ikke godt nok, så måtte hun ringe til en anden. Hun har fået en kattebakke mere og den har da også været i den og sofaen igen .. OGSÅ har jeg sagt at hvis hendes mand brokker sig over hun stadig er der når han kommer hjem, så skal hun sige at det er en kat ikke en sofa også holde hans kæft. Hun ved at de begge skal neutraliseres, det var et krav her fra ellers fik hun dem ikke.

Kommentér på:
Urenlig efter flytning.

Annonce