Urenlig efter flytning. {{forumTopicSubject}}
Hej alle. En veninde af mine fik 2 killinger af mig den 17/10 en dreng og pige.
Efter ca 1 dag i det nye hjem begynder hunkatten (12 uger) at være urenlig. Hun tisser i sofaen, under trappen og skider også en i sofaen. Hun går i Bakken for at grave for så der efter at gå under trappen og tisser uden at have gjort noget i Bakken?! Hvad gør vi lige her? Bakken bliver gjort rent 2-3 gange dagligt.
Hun har været renlig i den tid hun boede hos mig, og da hendes mand ikke gider katte og urenlighed, siger han nu at den skal være væk inden han kommer fra arbejde ( han er udelægger)
Håber i kan hjælpe os.
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Og så dummeslag til manden, det er en kat, ikke en sofa.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Med den holdning fra manden ville et nyt hjem nok være bedst
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 11 Katte: 6 Emner: 4 Svar: 14
Det er hende der har fået dem, men hun fik beskeden fra ham at hvis de gjorde noget inde, så skulle de væk. Det er kun den ene der har gjort det inde. Drengen er der intet med. Jeg er sikker på hun er den rette til dem, også hendes børn, ved dog ikke helt med manden.
Jeg har sagt til hende at går det ikke, så kommer hun her tilbage også finder vi ud af om hun skal blive ved mig og stadig være hendes kat eller om hun skal have et helt nyt hjem.
maj 2011
maj 2011
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Selv om en kat kommer ud plejer den at bruge sin bakke et stykke tid. Min killing kommer da spænende ind for at gå på bakke selv efter 2 md, hvor hun har haft ude adgang. Hun godt kan sætte sig udenfor men vælger selv. Jeg synes det lyder underligt.. Det har andre killinger jeg har haft også gjort.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Måske skal hunkatten bare lige have noget ro og måske et indskrænket område at være på, ´feks et eller 2 rum, lige nogle dage indtil hun begynder at bruge bakken igen, det kan også være at der er for langt til kattebakken, så det er nødvendigt medflere bakker rundt om i huset..
sep 2013
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 51
maj 2011
maj 2011
Mine har været indekatte men er det ikke mere da vi er flyttet til et sted de kan komme ud.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Såfremt hun ikke gør det er det jo nok håbløst. Måske skal du også fortælle hende at de steder katten har tisset skal renses, så der ikke er duftspor i sofa og rundt omkring. Hvis ikke hun retter sig efter rådene kommer hun jo nok ingen vegne.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
maj 2011
Urenlig efter flytning.