{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Laila T
Laila T
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 51

Godt vådfoder {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg fået kørt Krukke over på Orijen tørkost og Lux vådfoder fra Aldi, men er der noget vådfoder fra zooplus I kan anbefale frem for Lux, så jeg kan købe det der i stedet for at skulle i Aldi, hvor jeg ikke kommer normalt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt vådfoder
  • #1   2. nov 2013 bozita er et hit herhjemme

• #2   2. nov 2013 Bozita er godt ja. Mine birmaer var også glade for Porta 21 og Cosma. Det er bare dyrt.

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

#3   2. nov 2013 Prisen er ikke så vigtig. Det skal bare være det bedste og samtidig hitte smagsmæssigt smiley

• #4   2. nov 2013 Hvis du er helt ligeglad med prisen, så var mine helt syge med Porta 21. Så det fik de en gang i mellem. Og det lignede egentlig bare tun i gele med lidt rejer i, og det ville faktisk ikke være ulækkert selv at spise det. Ikke at jeg har lyst, men det ville kunne gøres uden at kaste op... smiley

• #5   2. nov 2013 Er der noget galt med at tage i Aldi, selvom man ikke kommer der normalt? smiley
    Hvis dine katte er vilde med LUX, så er der da ingen grund til at droppe fordi, du ikke handler normalt i Aldi smiley

Og LUX er billigt smiley
    tænk at spare penge, på det

Jeg giver Sunshine, LUX ellr Mylady (men jeg arbejder selvfølgelig også i Aldi)
    Så jeg ved ikke hvad der er godt ellers smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #6   2. nov 2013 Her er der nogle gode vådfoder hvor er der rigtige stykker kød i, som kan de fleste katte kan lide.

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_vaadfoder/applaws

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_vaadfoder/porta_21

Ved ikke om du ved det, men hvis du køber det på feks zooplus. de ...be ..eller ..co.uk er det meget billigere.

Giver selv mine katte vådfoder Applaws og porta 21 smiley

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

#7   2. nov 2013 Charlotte...nej, der er ikke noget galt med at tage i Aldi, men det er bare nemmere at handle ind, hvis man ikke skal rundt mange forskellige steder. Tid er jo også en slags sparsom ressource, ikk
    Og jeg har alligevel tænkt mig at købe tørfoder, grus og andet gennem Zooplus, så kan jeg lige så godt købe vådt der også. Desuden er han ikke ubetinget mere begejstret for Lux end så meget andet smiley

• #8   2. nov 2013 Mine vil også hellere have gotter fra Zoopluds, og får det også dagligt, men får også LUX, og det er på grund af prisen smiley når de får LUX får de en hel dåse, det som de ikke spiser det ryger ud, for de vil ikke have det når det har været på køl smiley og en 400g dåse er jo billigere end en pose eller dåse af feks Porta 21, men det er det samme med Bozita!
    Forskellen er, at Porta 21 og Applaws vådfoder et tilskud, hvor Bozita og LUX er fuldfoder, så man må finde en balance.

• #9   2. nov 2013 Bozita er også et hit herhjemme smiley

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

#10   2. nov 2013 Måske skal jeg bare købe lidt af hvert og se, hvad han bedst kan lide smiley
    Han har lige fået lidt rå Osso buco. Det var mums smiley

• #11   2. nov 2013 Ihvertfald har Cosma forskellige prøvepakker. Det har nok andre mærker også. smiley

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_vaadfoder/cosma

(Scroll lidt ned på siden.)

• #12   2. nov 2013 Uuuha ja prøve pakker, dem har jeg købt mange af, og det har været fint for så har man ikke en masser af noget som de ikke vil spise.
    Det har jeg så også prøvet smiley Bozita med kanin, det gider de altså ikke!

• #13   2. nov 2013 Mine er glade for de fleste bozita (med 93% kød, de har også dåser, med "dårligere" kvalitet) og er ok tilfredse med lux. Jeg gik helt over på bozita, men deres maver gik helt i smadder (trods langsom overgang og stadig det samme tørfoder) så vi serverer nu bozita morgen, lux aften (skifter imellem de forskellige smage i begge mærker) og så tørfoder frit fremme i legedimser (arion sterilised, porta 21 grain free og forskellige prøvepakker på luksus tørt)

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

#14   2. nov 2013 Krukke har endnu aldrig haft porblemer med maven. Han er jo en hittekat, som bare valgte at sove i en krukke på vores hovedtrappe. Derfor også navnet. Men fodermæssigt har han kunnet klare alt. Jeg har dog gradvist skiftet tørfoder, fordi jeg læste fodertråde herinde, som anbefalede det. Han har hele tiden tørkost til rådighed og frisk vand. Men det våde eller rå får han så i portioner på et par spisesjefulde morgen og aften smiley

• #15   3. nov 2013 Du kan sagtens lade ham spise sig mæt i råt og våde, det er sandt og fyldt med væske smiley
    Mine får 120 g bozita morgen og 100 g lux aften (sådan er det nemmest at regne ud smiley ) inden jeg går i seng får de noget råt, hvad der svarer til en stor inderfilet

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

#16   6. nov 2013 Hvis jeg giver vådt eller rådt i større portioner end to spiseskefulde med top, så spiser han ikke op. Og det kan jo ikke stå fremme ved stuetemperatur mere end en times tid. Derfor får han ikke mere end hvad der nok svarer til omkring 50 gram morgen og 50 gram aften smiley
    Ved siden af spiser han så tørkost.

• #17   6. nov 2013 Laila, når jeg giver råt, tænker jeg musse størrelse smiley altså en lille håndfuld!

Jeg har 3 katte, og alt efter om det er noget de kan lide, spiser de ca 170-200g Per gang, selv når jeg giver en hel dåse LUX, men det er heller ikke ynglingsspisen, men det de får for ikke at ruinere mig smiley jeg bruger 25-30kr på vådkost om dagen + råt og tørt.
    Kogt kylling var ikke et hit sidst jeg forsøgte, men jeg prøver nok igen, for de elsker kylling når det er fra dåse smiley

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

#18   6. nov 2013 Nu er han jo heller ikke udvokset endnu. Han vejer 3 kg og spiser vel derfor lidt mindre end en kat, der er dobbelt eller tribbelt så stor?

• #19   6. nov 2013 Faktisk spiser min killing på 4 måneder og knap 3 kg meget mere end min store på 1 1/2 år og 7 kg... Tænker at han skal bruge mere energi til at vokse, og til at tones rundt som en anden damp-killing. smiley

• #20   6. nov 2013 Her er det også Mitti som spiser mest, helt sikkert med det våde, de får ca samme mængde hver, men når de andre er færdige, går Mitti en rundet og ryder op efter de andre, og kommer der for lidt i skålen, ja så møver han sig til de andres mad smiley
    Jeg har ingen fornemmelse af hvor meget tørt Mitti spiser, men han bliver da set ved skålen smiley

Kommentér på:
Godt vådfoder

Annonce