{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Vådfoder {{forumTopicSubject}}

Hej kloge kattemennesker.

Godt vådfoder til de kære små?
Hva er et hit hos jer?
Vi har en kræsen dame på 10 år som nægter alt købevådfoder, så opskrifter på hjemmelavet er os mere ind velkommen.

Pt får ham vi har på 6 mdr og hende på et år junior vådfoder.
Ka man skifte til voksen ?

( de har fri adgang til tørfoder, søger inspiration til hvilke vådfoder der er gode for dem )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådfoder
  • #1   30. jun 2020 Her i huset spises geleen fra Miamor (med kylling).
    Samme med Topic (bedste køb til prisen hos Aldi).
    Det store hit er Bozita med kanin - rub og stub bliver ædt (det har dog ret højt fosforindhold smiley der ikke er godt for nyrer).
    Feline Porta 21 med tun og surimi bliver som regel også ædt.

    Kogt fisk eller kylling med kogevand bruges også som vådfoder her.
    Hvis det udgør en stor del af kosten bør man nok tilsætte noget vitamin-mineraltiskud - fx 'Felini renal'.

    Men det nævnte her er jo bare, hvad min kat synes om. Man må prøve sig frem og se, hvad der falder i smag hos hver enkelt kat. Det er så dejligt, når man serverer noget de rigtig godt kan li' smiley

    Og ja, skift bare til almindeligt vådfoder til din unge kat. smiley


  • #2   30. jun 2020 jeg bruger meget forskellige - har 12 katte med hver sin smag
    men bozita og cosma natur er noget som går rent ind
    mac´s er godt
    og så alle de andre gourmet, felix, schmusy, smilla, miamor, my star og så har jeg en som meget gerne vil have sin pose med Kitekat.

    så jeg bestille vel 10-12 forskellige slags vådfoder hver mdr
    men prøv at tjek zooplus, for de laver prøvepakker sådan at du kan prøve lidt forskelligt, uden at skulle købe flere kasser

    jeg bruger meget sjælden killing vådfoder. Bare de får deres tørfoder.


  • #4   1. jul 2020 Vores får Bozita, Tropic, Topic i poser og i weekenderne Thai Cosma af vådfoder.

    Tørfoder får vores en blanding af 4 slags. Concept for Life Kitten, Porta 21 Heaven, Iams anti-hairball og Concept for Life Maine Coon.


  • #5   1. jul 2020 Vores elsker kylling både råt og kogt. Når vi køber dåsemad er det bozita med sovs eller cosma med kylling.

  • #6   2. jul 2020 Her får vi Herrmanns menu (dog ret nyt men godt), Select Gold fra Maxizoo, Catz Finefood, Tigeria og Feringa smiley

    Min mors katte elsker med sovs, så de får Schmusy, My Star, Happy Cat pouches, Bozita pouches og IAMS smiley

    Hvis du har en maxizoo i nærheden kan jeg anbefale at prøve Real Nature, Select Gold f.eks fordi der er smagsgaranti så du kan få pengene tilbage hvis dine ikke kan lide det smiley
    Mine katte har aldrig fået killingefoder dog eller junior foder


  • #7   2. jul 2020 Tinka er kræsen med vådfoder og spiser udelukkende varianter med tun filet. Hun gider slet ikke de typer vådfoder, hvor der er tilberedte "kødboller" i. Lige nu er hun glad for Porta21 tun/surimi, Schesir tun/skinke og 3 varianter af Miamor tun/krabbe, tun/krebs og tun/laks. Ind imellem kan hun også spise Thrive tun eller tun/laks. Køber det hele i Zooplus. Nogen af typerne er desværre kun tilskudsfoder. Det betyder ikke så meget her, fordi hun kun spiser ca. 30-35 g. vådfoder om dagen, men har tørfoder stående fremme 24/7, det er Orijen Cat & Kittens som får lidt topping af Royal Canin British Shorthair hver aften.
    Tinka fik killinge-vådfoder indtil hun var ca 1 år. Mest fordi fedtprocenten ofte er højere i killingefoder.


  • Sarah R
    Sarah R Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   5. jul 2020 Vores katte får pt Bozita (fra Zooplus) og Coshida Pure (fra Lidl)

Kommentér på:
Vådfoder

Annonce