Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger og hankatte.
  • #1   7. nov 2013 Jeg tager aldrig nogen katte fra, med mindre det viser sig, at det er et problem, at de går sammen.

• #2   7. nov 2013 Her i huset er jeg ,mere bekymret for om hankattene kommer noget til og ikke killingerne, for mormisserne er de rene løver, når de har killinger.

Alt efter om hunkatten er rolig og trives i sin rolle som mor, så må du sjusse dig frem til, hvornår det er rigtigt for dine katte.

• #3   7. nov 2013 Okay, har bare fået at vide, at det ikke er godt at hankattene er sammen med killingerne og hunkatten, men fik aldrig at vide hvornår det var okay - de så var sammen.

• #4   7. nov 2013 Okay, det er fordi hun kæmper for, at komme ud til dem - så synes det er så synd for hende.

• #5   7. nov 2013 Da jeg havde killinger for mange år siden var min hankat lidt bange for dem.
    Jeg har så kun erfaring selv fra dengang og da gjorde han katten dem ikke noget. En af mine venners naboer har lige haft flere kuld killinger og der gjorde han katten dem heller ikke noget, men var meget omsorgsfuld. Min egen killing kommer fra et hjem med 2 han katte og de gik også sammen med de små uden problemer.

• #6   7. nov 2013 Yuli og Safirs far har været med helt fra starten af...
    Der var aldrig noget problem. De hyggede alle sammen.
    Men jeg har godt hørt at ikke alle mødre vil have at far møder sine børn smiley

• #7   7. nov 2013 Mine hunkatte har altid selv sagt fra hvis de ikke ville have andre af kattene i nærheden af killingerne og når hun har givet lov er det gået fint.

Men bare husk at hunkatten kan komme i løb med det samme igen og det ville være skidt hvis den blev drægtig igen så hurtigt.

• #8   8. nov 2013 her var han katten også med fra starten,da jeg fik killinger på min Rosa og far Simba

• #9   8. nov 2013 se eventuelt mit lille videoklip

Kommentér på:
Killinger og hankatte.

Annonce