{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Min kat har dårlige mave :( {{forumTopicSubject}}

Da jeg tømte kattebakken idag, kunne jeg se at min lille mus han har tynd mave og har haft det en del siden igår.. Han har lige været i bakken og kunne høre at det tydeligt vist stadig er sådan .. - Lidt underligt, men da han kom ud af bakken, satte han sig ned på gulvet og trak "måsen" henover gulvet - Hmm lidt som om at han tørte mås i gulvet..

Nogen der har et bud til hvordan jeg kan få styr på maven ?
Han var i narkose i torsdags og blev kastereret, det gik fint.
Har ikke lavet nogen ændringer i hans kost.. Han har ikke fået noget som han ikke plejer at få, udover lidt råt kyllinge skind igår aftes, men ikk ret meget..

Og hvorfor gør han mon det med gulvet ? Der var ikk noget at se på gulvet, men vil da sige at det er måske en anelse uhygiejnisk .. hehe ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat har dårlige mave :(
  • #1   11. nov 2013 Nogle katte kan godt få rod i maven af narkose..
    Men om det lige er dét der er skyld i det, kan jeg ikke svare dig på..
    Jeg ville nok se det an til i morgen, og er det ikke blevet bedre, så tag fat i dyrlægen.. Giv evt. noget kogt kylling og meget gerne det afkølede kogevand også.. Og hvis han vil have det, er udkogte ris også meget skånsomt mod maven, evt. rør kogevandet fra kyllingen i risene..

Det med at køre rumpen på gulvet gør min hunkat af og til også, oftest hvis hun har en klat siddende i enden som ikke faldt ned i bakken..
    Andre katte gør det pga. irriterede analkirtler

• #2   11. nov 2013 Enig med Lotte

• #3   11. nov 2013 Ring evt til dyrlægen i morgen og hør lige hvad de synes.

Det er <i>oftest</i> analkirtlerne der driller, når de kører på rumpen og det passer rigtig godt sammen med tynd afførring.
    Der tømmes lidt ud af kirtlerne ifbm afførring, er den for tynd trykkes der ikke mod kirtlerne og der kommer ikke noget ud.

Vær opmærksom på det ikke fortsætter, så kan det være pga overfyldte eller betændte analkirtler, de skal så tømmes og/eller evt skylles.

God bedring

Kommentér på:
Min kat har dårlige mave :(

Annonce