{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Katten bestemmer {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Min kat Desmo, har jeg haft hele mit liv stort set. Jeg var et år da vi fik hende smiley
Hun har altid bestemt over mig, f.eks. hvis jeg nusser hende, tager hende op eller bare går forbi hende, kan hund finde på at rive ud efter mig eller hvæse og miave (på den sure måde) jeg tror hun gør det fordi at jeg er lidt bange for hende og gør så ikke noget imod det.
Jeg er begyndt at blive ret træt af det og er der noget jeg kan gøre selvom det har stået på i stort set hele hendes 13-årige liv! Hun gør det aldrig på min far, men ellers også mine veninder. Hun er også begyndt at blive rigtig sur i hendes ældre år smiley håber der er nogle der har nogle gode idéer
Knus Laura!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katten bestemmer
  • #3   24. nov 2013 Jeg er sådan set enig med både Berit og Felis..

En del katte bryder sig ikke om børn, fordi de generelt set med katteøjne er utilregnelige, katten ved ikke rigtig hvor den har børn, de larmer og hiver fat i katten i tide og utide, jeg siger ikke at du har eller er sådan, men generalisere..
    Nu er du jo ikke lille barn længere men teenager, men katten har nu fået den vane med at den kan bestemme over dig, min søster havde på et tidspunkt en kat som følte at den kunne dominere hendes søn, så den kunne finde på at "opdrage" på ham, den kunne finde på at angribe ham når han kom fra kælderen og skulle op, så lå den på lur og fòr lige på ham med bid og klør, knægten var dengang 6 år og havde aldrig været ond ved katten, han holdt utroligt meget af den, de løste det ved at de lagde sig konsekvent imellem katten og drengen, og begyndte at lade knægten give katten mad også, så stoppede det lige så stille og katten og knægten endte med at blive perlevenner og sove sammen efterhånden som knægten også blev ældre og mere forudsigelig..
    Det skal lige nævnes at drengen kom til før katten og katten var omkring 1 år da de fik den, så det vide jo ikke om den har haft dårlige oplevelser med børn tidligere, da den var fra internat og skilsmisse kat..

Men omvendt så er din kat nu også i en alder hvor den kan have fået nogle aldersmæssige skavanker som giver den smerter, og måske forbinder den af mærkelige årsager disse smerter med dig, så jeg vil foreslå at du får dine forældre til at få katten dyrlægetjekket, så den mulighed kan udelukkes eller bekræftet..

• #4   24. nov 2013 Tak allesammen.
    Vi er til dyrelæge tjek med hende årligt, men jeg tror jeg spørger i år om der er noget med det smiley Det kunne nemlig sagtens være at hun ikke kan lide børn, hun har i hvert fald fået mange til at græde smiley

Kommentér på:
Katten bestemmer

Annonce