{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

JFC
JFC
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 8

Leg inden sengetid? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi har i torsdags fået en lille ny killing hjem. Vi leger meget med ham i løbet af dagen og sørger for at han kommer af med masser af energi. Men han har stadig et par tonser-turer i løbet af dagen hvor han går helt amok og bare løber rundt i susende fart. Dette har jeg dog læst mig til er ret normal katteadfærd, især for killinger? Mit spørgsmål er så bare, hvornår er efter bedst at lege med ham før vi går i seng? Skal det være lige inden vi går i seng eller vil det bare gejle ham yderligere op, og er det så bedre at gøre det måske en halv time/hel time før? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leg inden sengetid?
  • #2   24. nov 2013 Hvor lang tid før tror jeg ikke er så afgørende som at du skal huske ikke at lege vildt med ham og så gå i seng, du skal få pulsen op på ham, og så stille og roligt geare ned så han ikke er helt oppe og køre når i går i seng, men omvendt er blevet træt og har brug for at sove, du kan evt slutte af med at det sidste du gør inden du går i seng er at give ham en god skålfuld vådmad, så er han træt og mæt til sengetid smiley

• #3   2. dec 2013 Vi tumler med vores om morgenen inden vi tager afsted, om eftermiddagen når vi kommer hjem hvis hun vil (nogle gange vil hun nemlig bare putte og nusse) og så tumler vi inden vi går i seng.
    Den sidste tumletur er når vi har børstet tænder og slukket fjernsynet og den slags og så leger vi begge med hende. Lige nu er hittet en plys ting med fjer der hænger i en elastik i døråbningen og så giver hun den fuld gas.
    Når vi har leget får hun aftensmad (vådfoder) og så er der faktisk ro af hende indtil hun og jeg kl 5 skal ud og tisse smiley

• #4   2. dec 2013 Trine: det lyder ret meget som de rutiner vi er nået frem til også virker for os. Tarzan får lige en tonser-tur efter leg, så vi prøver at lege lidt før sengetid, så turen ikke først kommer når vi ligger i sengen smiley

Tusind tak for svar alle tre smiley

Kommentér på:
Leg inden sengetid?

Annonce