486 visninger
|
Oprettet:
Overtaget kat på 2½ {{forumTopicSubject}}
I går fik jeg en kat hjem, hun er 2½ år, hun er meget forsigtig, hun spiser drikker og bruger kattebakken.
Skal hun have ro til at komme til mig? Hun får lidt ekstra godt at spise, såsom en klump rå oksekød, lidt makrel og begynder at få lidt dåsemad i dag.
Hun miaver en smule, men ikke meget. Jeg kan fint snakke med hende og hun har fundet sin ynglingsplads at sove på.
Er min første egen kat, måtte af med min hund pga helbredsmæssige årsager, og Ida (katten) manglede et nyt hjem ret akut.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Lej med hende, fx med en drillepind og så skal hun nok falde helt til i sit nye hjem og med dig som ejer. Det er vigtigt at du ikke overskrider hendes grænser og lader det gå i hendes tempo.
Pas på med dåsemad til mennesker, der er alt for meget salt og tilsætningsstoffer i, der bestemt ikke er godt for en kat på sigt.. Giv hende hellere noget rå kylling eller råt kød. Det er ikke sikkert hun vil have det til at begynde med, især hvis hun ikke er vant til det, der hvor hun kommer fra. Ellers giv hende dåsemad til katte, gerne flere gange dagligt.
nov 2013
Katte: 2 Emner: 5 Svar: 13
Okay, så fortsætter jeg som nu, hun får lov at snuse til mig, og nusser hende ikke ret meget... det kribler dog noget for at snakke og kæle med hende
Når jeg lige har lidt flere billeder af hende opretter jeg hende.
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Vil råde dig til at låne en bog om katte, da jeg kan forstå at dette er din første kat
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Jeg har en kat på 8år, som helst kun vil nusses med 3 fingre på hovedet
Du skal til, at finde ud af hvad din kat kan lide, men jeg vil foreslå små mini nusse ture, bare ganske kort og så gå, så skal hun nok sige hvis hun ønsker mere.
Ham på 8, Birk, har jeg haft fra killing, katte er bare forskellige
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
Jeg er sikker på, at hun nok skal søge kontakt med dig, når hun er faldet lidt bedre til.
Og tillykke med hende, i øvrigt.
nov 2013
Katte: 2 Emner: 5 Svar: 13
Overtaget kat på 2½