Kingsmoor pure Kingsmoor pure
Er der nogen der kender dette mærke? Det skulle være kornfrit, men er også interesseret i taurin- og magnesium indholdet.
Ville have læst deklarationen i Maxi zoo, men der var totalt udsolgt allerede lørdag!
Kan ikke rigtig finde nogle oplysninger på nettet.
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.080
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Fandt Indeholdet på deres hjemmeside.
Analyse:
Råprotein 31% Råfedt 20% Træstof 5% Råaske 6,5% Vand 9% Calcium 1 g., Fosfor 0,8 g., Magnesium 0,06 g. Energi KJ (ME/kg) 16.450, Energi Kcal (ME/kg) 3.930
Opskriften består af:
Forarbejdet animalsk protein (kylling) kartoffelstivelse, ærter (ærtemel), hydrolyseret animalsk protein (kylling), animalsk fedtstof (kylling), rapsolie, fersk kyllingelever og -hjerter, gulerod (tørret), fiskeolie (koldpresset), roesnitter (tørrede fibre), dicalciumfosfat, hørfrø, lignocellulose, lecithin, kaliumklorid, chondroitin (sulfat), cikorieinulin, glucosamin, yucca shidegera, brændenælde, burresnerre, tang, hyben, lucerneurt samt baldrian.
http://www.kingsmoor.dk/kattemad/pure-kylling-til-kat-af-stor-race/
jul 2012
Kylling til store raser, til neutraliserede katte og til killinger.
Kan godt lide at det er uden gluten, og kun har 0,06% magnesium.
Og at det er danskproduceret, lidt mere miljøvenligt end at det skal fragtes over halve kloden.
jul 2012
Den linker lidt mærkeligt fra iPaden kan jeg se. Man skal ind under 'menu' og næsten helt ned før at finde kattemaden.
De har også en liste med forhandlere. Overvejer at snuppe en prøvepose hvis jeg kan finde en.
mar 2013
Følger: 1 Svar: 9
Bruger det til hundene, fordi det er et af få kornfrie produkter, som ikke har et vanvittigt højt protein indhold.
jun 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 59
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
Så vidt jeg ved, er der nogle ting, som kattefoder skal leve op til, for at det må sælges. Og et af dem er taurinindholdet:)
jun 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 59
Håber da du har ret, men så bør det vel også stå på deklarationen? Men de tilbød at undersøge det i Maxi Zoo
Kingsmoor pure