{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.468 visninger | Oprettet:

Sammenføring + tis. {{forumTopicSubject}}

Ja, ved ikke lige hvad jeg skulle skrive som overskift smiley

Sagen er den, at jeg d. 3/9 i år, adopterede lille Lucky luke fra dyreværnet.
Vi kom hjem, og han undersøgte det hele.
Tarzan kom ind senere på dagen, han gik ud til maden, men opdagede så Lucky, som havde rejst børsterne helt, og hvæsede af ham. Tarzan gik så ud til maden og sad og var sur mens han spiste. Han gik ud, da han havde spist.

d. 9/9 kom jeg så til skade i et traffik uheld, så jeg blev indlagt med brækket knæ. Min mor kørte hjem og hentede Lucky, og tog ham med hjem til hende.
Jeg kom hjem d. 13/9, hos min mor, da jeg ikke måtte støtte på benet i 6 uger, og derfor ikke ville være i stand til, at tage varer på mig selv, eller kattene. Jeg havde en veninde der kom hver dag, og sørgede for Tarzan.
Jeg valgte, at Lucky skulle hjem til min mor, da det var mig der valgte ham, og derfor skulle han ikke efterlades alene i lejligheden, hvor der kun kom en, en gang om dagen.

D. 27/11 kom Lucky så hjem i min lejlighed, hvor min bror og hans kæreste i mellemtiden var flyttet ind, så de kunne passe Tarzan, da jeg synes det ville være synd, hvis han skulle gå 2 - 3 måneder uden menneske kontakt.
Tarzan var mens Lucky og jeg var hos min mor, meget inde, og nød livet.
Tarzan kommer ikke ind, efter Lucky er kommet hjem igen.

D. 29/11 flyttede jeg så selv hjem, så jeg kunne passe mine katte på min måde (ingen gør det jo så godt som mig).
Tarzan kom ind nogle gange, men gik hurtig igen, da han så Lucky.
For nogle dage siden, havde jeg døren åben, så Lucky kunne gå lidt ud, men stadig kunne se mig. Tarzan kom så, og stod over Lucky, som lå ned på jorden. Der var ikke ret meget hvæsen, og det gik hurtig i stilhed igen.
Jeg har prøvet, at sidde mellem dem (når Lucky har været i stuen, og Tarzan kommer ind af lemmen) og give dem godbidder.
Jeg har rykket om, så "Tarzans" kradsetræ står inde i soveværelset, og "Luckys" kradsetræ står inde i stuen, så de ikke skal ligge i samme rum, hvis de ikke gider hinanden. Jeg har båret Tarzan ind i værelset, så han kunne se, at han kunne ligge derinde i fred, men Lucky kom så, og sprang op på træet og skubbede til Tarzan, så Tarzan blev bange, og skyndte sig ud.
Når Tarzan har været inde, tisser Lucky udenfor bakken, som han ellers ikke gør.

Jeg er ved, at være tom for ideer til, hvad jeg kan gøre.
Jeg synes ikke det er fair, at Tarzan skal gå ude hele døgnet, og være bange for, at komme ind.

Jeg vil vente og se tiden an, og hvis det ikke bliver bedre, må jeg ringe til dyreværnet, og sige, at de ikke kan sammen, så må de tage Lucky tilbage smiley

Tarzan er 2 år og 4 måneder, han er fra et ups kuld, jeg har haft ham siden 14/10 2010, Lucky er ½ år, og jeg har haft ham siden 3/9 2013.
Første gang Tarzan og Lucky mødte hinanden, var Lucky ikke kastreret.
Lucky blev kastreret, da vi var hos min mor, og jeg håbede det ville hjælpe.
Tarzan er kastreret for 1½ år siden.

De har deres mad i hver deres ende af køkkenet,
Jeg sætter vådkost og råt ud til Tarzan, i håb om, at han en dag vil komme ind.

Undskyd det lange indlæg, jeg er bare så fustreret, og aner ikke hvad jeg skal gøre, vil jo bare gerne, at mine to drenge skal kunne acceptere hinanden, forventer ikke, at de skal blive perlevenner, men bare, at de begge kan komme og være inde, når de har lyst.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammenføring + tis.
  • #3   5. dec 2013 Tarzan har bare levet livet som udekat i den tid jeg har haft ham, og det er først efter jeg har fået sat kattelem i, at han kommer ind om dagen også. Tvilvler stærkt på, at jeg kan holde ham inde.

    Det er kun Lucky der bruger bakkerne, har 2, Tarzan har i over et år brugt den store bakke smiley Bakkerne bliver renset 2 gange om dagen.


  • #4   9. dec 2013 Nu er Tarzan kommet ind, og jeg har lukket lemmen.
    Skal de så bare være inde sammen i 2 - 4 ugers tid?

    Lucky er strid, han hopper op og puffer til Tarzan når han sover i sofaen.
    Synes egentlig ikke det er så slemt mellem dem, som jeg havde frygtet, Tarzan flader ud som han gjorde, før jeg fik den lille smiley
    Skal jeg anskaffe mig en bakke til? Har en åben, og en lukket. Renser dem 2 gange om dagen, men vil rense dem oftere, når de begge skal bruge dem.


  • #6   10. dec 2013 Det lyder godt.
    Tarzan er bange for den lille, og gemmer sig meget under sofaen, især om dagen, og når jeg har gæster smiley
    Tarzan hvæser meget af den lille, håber det bliver bedre.
    Tarzan vil rigtig gerne ud, i nat havde han væltet en del i min vindueskarm, og rendte ind og ud af persiennerne, så jeg flyttede alt fra vinduerne, og tog Tarzan med ind i sengen, så han kunne sove under dynen, som han plejer.

    Nu har jeg været væk fra 12.30 - 16.30 i dag, og kun Tarzan har været i bakken og tisse en ordentlig tår.
    Er der noget jeg kan være ekstra opmærksom på? Det er første gang jeg selv står med sammenføring, og har altid tænkt, at det ville gå let, da der ikke har været problemer, de 2 gange vi har fået nye katte hos min mor smiley


Kommentér på:
Sammenføring + tis.

Annonce