539 visninger
|
Oprettet:
hjælp til gamle mis {{forumTopicSubject}}
Hej KG
jeg er ved at være lidt bekymret for min gamle mis for han gemmer sig og vil ikke rigtig spise efter vi er kommet ind i en ny lejlighed og der er kommet to nye misser killinger til
hvad kan vi gøre for at hjælpe ham???
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Hvor længe siden er det i flyttede?
Og hvornår kom de nye katte til?
Og vigtigst: hvor længe har han ikke villet spise?
Katte kan ikke tåle at faste ret længe, så det skal du være meget obs på!
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Jeg kender hans steder og stiller noget godt vådfoder tæt på ham, så han kan spise det i fred, det fungere og så har han jo fri om natten
Nu er de vist nye de killinger, og du kan hjælpe din gamle kat ved, at fodret er inden for rækkevidde, og han skal ikke forbi de der dumme killinger, for, at komme til mad vand og bakke, forkæl ham lidt og giv dig god tid til ham
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 9
jan 2012
Følger: 31 Følgere: 164 Katte: 2 Emner: 48 Svar: 187
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Sørg for at der er mad vand og kattebakke som han kan benytte uden at blive forstyrret og se så tiden an, 2-3 dage er ikke nær nok til at falde til for en voksen kat, du kan evt anskaffe en feliway til stikkontakten eller købe noget zylkene og give ham så han måske kan blive beroliget og afstresset..
maj 2012
Den tid fra jeg mistede min 4 årige, som var bestevenner med min nu 2 årige, var ikke sjov, men da jeg fik en lille en mere blev det fint, Birk fik ro og de 2 unge kan lege bøller så meget de lyster
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 9
men min kæreste har været alene i dag med dem var han frisk og lå og puttede med hende og da en af killingerne kom snusede de til hinanden uden væsen eller knorren men den anden killing slog ud efter ham uden han gjorde noget og han har spist lidt i dag og sidder nu i vinduet og kigger ud på togende og hvad der nu ellers bevæger sig...
men må jo bare se tiden and men det bliver bedre og bedre blev bare så bekymret for ham da han ikke ville spise noget for han er en mad glad kat
maj 2012
hjælp til gamle mis