{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til gamle mis
  • #1   9. dec 2013 Hvor gammel er han?
    Hvor længe siden er det i flyttede?
    Og hvornår kom de nye katte til?

Og vigtigst: hvor længe har han ikke villet spise?
    Katte kan ikke tåle at faste ret længe, så det skal du være meget obs på!

• #2   9. dec 2013 Jeg har en kat på 8 som ikke kan lide gæster, så gemmer han sig.
    Jeg kender hans steder og stiller noget godt vådfoder tæt på ham, så han kan spise det i fred, det fungere og så har han jo fri om natten smiley
    Nu er de vist nye de killinger, og du kan hjælpe din gamle kat ved, at fodret er inden for rækkevidde, og han skal ikke forbi de der dumme killinger, for, at komme til mad vand og bakke, forkæl ham lidt og giv dig god tid til ham smiley

• #3   9. dec 2013 han er 8 år og de er ca 16 uger og han har været i den nye lejlighed i 2-3 dage og det har killingerne også

• #4   9. dec 2013 Gammel mis ?? Det er da en hankat i sin bedste alder.

• #6   9. dec 2013 Du skal sørge for at hankatten har nogle steder hvor han kan komme væk fra de 2 små killinger, for en hankat på 8 finder sig ikke bare i at der kommer 2 små lømler ind på hans base, det er jo ikke for hans skyld du har anskaffet 2 killinger men for din egen, så forvent ikke at han skal være super glad for at dele tag med sådanne 2..

Sørg for at der er mad vand og kattebakke som han kan benytte uden at blive forstyrret og se så tiden an, 2-3 dage er ikke nær nok til at falde til for en voksen kat, du kan evt anskaffe en feliway til stikkontakten eller købe noget zylkene og give ham så han måske kan blive beroliget og afstresset..

• #7   9. dec 2013 Men det er nu godt du har fået 2 killinger, for så køre de krudtet af på hinanden og ikke på den gamle dreng smiley

Den tid fra jeg mistede min 4 årige, som var bestevenner med min nu 2 årige, var ikke sjov, men da jeg fik en lille en mere blev det fint, Birk fik ro og de 2 unge kan lege bøller så meget de lyster smiley

• #8   9. dec 2013 jeg kan sige at de to små er ikke interesseret i ham andet hen de kigger på ham eller vis deres veje mødes så snusser de da til ham.
    men min kæreste har været alene i dag med dem var han frisk og lå og puttede med hende og da en af killingerne kom snusede de til hinanden uden væsen eller knorren men den anden killing slog ud efter ham uden han gjorde noget og han har spist lidt i dag og sidder nu i vinduet og kigger ud på togende og hvad der nu ellers bevæger sig...
    men må jo bare se tiden and men det bliver bedre og bedre blev bare så bekymret for ham da han ikke ville spise noget for han er en mad glad kat

• #10   10. dec 2013 Selv bedste venner kan give hinanden en på låget smiley

profilbillede
Kommentér på:
hjælp til gamle mis

Annonce