{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge i århus der kører ud til kunder?
  • #2   17. dec 2013 Valby/ Roskilde er langt fra Århus smiley
    Min dyrlæge vil godt komme ud, måske skal du spørge din egen dyrlæge om det kan klares, og jo jeg skal give ekstra, jeg fik lavet et overslag på 3 katte, årlig eftersyn og vaccination ca 1500kr

• #3   17. dec 2013 jeg kan prøve at ringe lidt rundt ellers må vi jo tage den stakkels kat med i bussen.

• #4   17. dec 2013 Jeg ved at en dyrlæge ved navn Thomas Søgaard lavede en mobil klinik i Århus området for et års tid eller to siden, og hvis han stadig har det, så vil jeg anbefale at ungå ham. Han får aldrig nogensinde lov til at komme i nærheden af mine dyr igen - han opdagede ikke at min hankat havde en brækket hofte! Jeg ved at flere andre opdrættere har det sådan med ham og han har fejldiagnosticeret andre katte groft.. smiley

Jeg kender ikke Lone Vester, men hun har også en rullende dyrlægeklinik her i Århus, kan jeg se http://dinby.dk/aarhus-onsdag/dyrlaegen-kommer-rullende-0 smiley

• #5   17. dec 2013 Hvad med at at tage en taxa i stedet for bussen?

• #6   17. dec 2013 eva: tak det er dejligt at vide hvem man skal undgå smiley
    jeg ringer imorgen og hører om hun har tid i den her uge.

maiken: det er også en mulighed smiley men skal man så betale ekstra når han brækker sig? (joke)

• #7   17. dec 2013 Det skal man faktisk ja. Men hvis han gør, så gør han det vel inde i kassen. Og du kan evt. lægge et tæppe under kassen.
    Husk at fortælle, at du har en kat med, når du bestiller taxa, ikke alle vognmænd vil have dem med. Men de fleste vil

• #8   17. dec 2013 I øvrigt, så lyder du som en der skal tage at se på Falck annonement for kæledyrstransport, hvor man bliver kørt af dem? smiley

• #9   18. dec 2013 Ja de penge er givet godt ud smiley og har man falk behøver man ikke tænke på hvis en vagt dyrlæge ligger længere væk.

Eneste ting der er træls ved falk er ventetid smiley

• #10   18. dec 2013 så her den rullende dyrlæge været forbi smiley hun er rigtig flink og hun blev taget godt imod af kattene.
    det er meget nemmere på den her måde for os og for kattene. ikke så meget stress smiley og Winston ligner ikke en der er blevet mishandlet.

• #11   18. dec 2013 Mel - Dejligt for jer at i fandt en god løsning! smiley

Her plejer en tur til dyrlægen at være alle tiders udflugt for européen, men min lidt ældre huskat synes heller ikke altid det er så sjovt, især ikke transporten smiley

Kommentér på:
Dyrlæge i århus der kører ud til kunder?

Annonce