{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Anbefaling af dyrlæge i Århus {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

For et par måneder siden er jeg flyttet til Beder, som ligger lidt syd for Århus.
Jeg vil høre, om der er nogen, der kan anbefale en god dyrlæge i nærheden?
Måske en udekørende dyrlæge, da især Chico hader at komme til dyrlæge.
På forhånd tak smiley

Ps: det er ikke akut, men de skal snart have genopfrisket deres vacciner.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af dyrlæge i Århus
  • #2   15. feb 2023 Ej tusind tak, jeg var ikke klar over, at der var en udekørende dyrlæge så tæt på, hvor jeg bor - og priserne ser da yderst overkommelige ud smiley
    Har du personlig erfaring med hende, Tinka?


  • #3   16. feb 2023 Malene blev vores faste dyrlæge de sidste ca. 3-4 år af mine kattes liv. Hun er mild, omsorgsfuld, indfølende og rummelig, og det er tydeligt, at hun er blevet dyrlæge af de rette grunde - og ud fra det, jeg kan vurdere, er dygtig til sit fag.
    Mennesker er hun for resten også god til - i hvert fald kunne hun rumme mig, der nok ikke altid har været den nemmeste katteejer at have med at gøre.
    Jeg oplevede, at hun godt ville lave særlige aftaler til en særlig kat (Bruno). Fx kørte hun ikke ud til nogen under corona. Jeg spurgte, om hun så ville køre ud til udendørs konsultationer i haven. Det ville hun godt. smiley

    Der var en episode, jeg ikke var tilfreds med (jeg var så også meget fintfølende og øm over Bruno). Andre dyrlæger ville næppe have håndteret situationen anderledes, og mange katteejere ville måske ikke have skænket en tanke, at det kunne være gjort anderledes. OG dåmme mig kunne bare selv have ageret anderledes! smiley .

    Jeg har været ved flere dyrlæger i Århus syd, og ingen af dem har jeg været 100% tilfreds med. Alt i alt er Malene den dyrlæge, jeg har været mest tilfreds med, og især - og nok så vigtigt - tryg ved. Og det var også hende, der hjalp både Bjarne og Bruno til Kattehimlen.


  • #4   16. feb 2023 PS: Kom lige i tanker om... Da Bruno blev syg, og vi var forgæves hos et par forskellige dyrlæger, var det Malene, der fandt ud af, hvad han fejlede.
    Og da Bjarne blev halt, opklarede hun også dét (uden røntgen og diverse).

    (Nå, jeg er faldet i katteminder.... )


  • #5   16. feb 2023 Jeg bor I Malling og Malene har været min dyrlæge i mange år nu, allerede før hun blev udkørende, og har også kun gode oplevelser med hende smiley

  • #6   16. feb 2023 Åbyhøj Dyreklinik

    Kender Johan fra da han var på skovlunde, dygtig og behagelig

    https://www.aabyhoejdyreklinik.dk/


  • #7   16. feb 2023 Tusind tak for den uddybende beskrivelse Tinka smiley

    Og dejligt, at du også kan anbefale hende Jette smiley

    Er lidt nysgerrig på, hvordan det foregår med en udekørende dyrlæge. Skal jeg fx selv have et spisebord eller lignende, jeg kan sætte katten op på, eller undersøges katten på gulvet?


  • #8   16. feb 2023 Du lægger et håndklæde på det bord du vil bruge, under corona, havde vi konsultation uden for, på et havebord i en lukket forhave smiley det gik helt fint.
    Det eneste du skal huske, er at du skal assistere, hvis din kat skal holdes, ellers har hun klinikken hvor du kan komme.


  • #9   16. feb 2023 Mange tak for svaret Jette smiley

Kommentér på:
Anbefaling af dyrlæge i Århus

Annonce