{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Anbefaling af dyrlæge. {{forumTopicSubject}}

Hej til folket! smiley

Jeg står i denne situation, at jeg skal skifte dyrlæge. Er der nogle, som kender en super dygtig dyrlæge i Esbjerg, Holsted, Kolding eller omegn?
Min lille, dejlige dreng skal snart chippes og registreres, og indenfor det næste halve års tid skal han også kastereres. Så det kunne være rart, hvis I havde mulighed for at hjælpe mig. smiley

På forhånd tak!
- Louisa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af dyrlæge.
  • #1   17. nov 2011 jeg har haft hende her da jeg boede dernede smiley
    http://www.boellund-dyreklinik.dk/
    jeg synes hun er sød og rar og dygtig og hun har næsten altid plads i løbet af dagen til at tage dig ind og især hvis det er akut...havde en meget syg kanin på et tidspunkt der ikke ville spise og hun behandlede ham anden gang han kom ind på en uge kun med omkostningen af medicin og fik af vide at jeg bare skulle ringe til hende privat hvis anden behandling ikke virkede som den skulle .....så kan varmt anbefale Bodil...men det er selvfølgelig lidt vej at køre fra Esbjerg;)


  • #2   17. nov 2011 Jeg ville også ha sagt Bøllund dyreklinik i Ølgod.. Har alle mine 6 "unger" hos hende og hun er simpelthen SÅ sød og helt fantastisk til dyrene. Man får altid en varm velkomst når man kommer og hun giver sig tid til de spørgsmål man har og tid til at snakke og nusse med dyrene :o)

  • #3   17. nov 2011 Nu ved jeg ikke præcis hvor du bor henne, men jeg bor i Vejrup og jeg bruger Ribe-egnens dyrlæger, fordi de er super dygtige smiley Jeg har 30 km derned og har flere dyrlæger tættere på, men jeg vil kun bruge dem smiley Så dem kan jeg varmt anbefale smiley

  • #5   17. nov 2011 Lotte > En kat må ikke blive kastreret, før han er et halvt år eller ældre. Så vidt jeg ved, så skal en kat kun være 12 uger, før den må komme fra sin mor. Det er langt fra en gammel nok alder til at måtte kastrere ham, så jeg forstår ikke helt, hvad du mener. smiley

  • #6   17. nov 2011 det er så bedre at gøre det tidligere min blev da han var 11,5 uge og stadig ved opdrætter;) jo tidligere jo mindre mén får de og jo hurtigere kommer de sig smiley

  • #7   17. nov 2011 De folk, jeg har snakket med om det, siger noget helt andet. Det kommer bag på mig så. smiley

  • #9   17. nov 2011 det er en gammel skrøne at katte ikke må neutraliseres før de er et halvt år eller ældre. Det begyndte man allerede at ændre på for ca 30 år siden. Desto før han bliver kastreret desto mindre er chancen for at han begynder at strinte. Jeg neutraliserer også tidligt og har gode erfaringer med det.

  • #10   17. nov 2011 Der kan man jo bare se! Jeg har altid fået at vide, at der skal gå så lang tid, så jeg har ikke rigtig været klar over andet, men tak for informationen da. smiley

  • #11   17. nov 2011 Det var så lidt. Man lærer så længe man lever smiley

  • #12   17. nov 2011 Tag til Vejen.
    Jeg er specielt glad for Henning og Jesper, de er ansvarsfulde og kanondygtige.

    http://www.vejendyrehospital.dk/?pid=1


  • #13   17. nov 2011 Ang. det med at kastrere, så har jeg erfaret at der forskellige meninger om hvornår at man skal gøre det og set som de andre også skriver, at mange opdrættere gør det inden de sælger killingen.
    Vores egen dyrlæge har sagt når de er 2. kg, og er det vi har valgt at rette os efter. smiley


Kommentér på:
Anbefaling af dyrlæge.

Annonce