{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

anbefaling af dyrlæge fyn {{forumTopicSubject}}

Ikke at jeg lige nu står og vil skifte dyrlæge da jeg har kat i behandlig. Men overvejer på længere sigt da dem jeg har nu og skiftede til i sommers, bor for det første 25 min kørsel væk. Det er ikke det værste, men det er nede ved midt by så man kan som regel ikke få en parkerings plads og det er jeg ved at være godt træt af, da jeg har rendt meget til dyrlæge. Deres honerar er også steget nu til 520 kr og ja det er nu heller ikke det værste. Det værste er jo nok at jeg begynder at miste tilid til om de nu helt ved hvad de har med at gøre. Bla har de jo udleveret medicin til min killing som er til hun og ikke må anvendes til kat. Og for det andet påstår de at der nu findes en meget effektiv test der med stor sikkerhed viser om katten har F.I.P Og det ved jeg ikke helt om jeg skal tro på. En labratorie test til 800 kr plus hvad de jo skal have for at tage blodprøve. Har fået taget test og venter på svar i næste uge. Men tør ikke stole på den hvis de siger det er fip.
Mon man kan få udleveret kopi af labratorie test?

Nå men hvis nogen kan anbefale en dyr læge helst tæt på postnummer 5762 så må de da gerne sende en PB. KUnne godt tænke mig at høre om nogen har erfaringer med dyrlæge i stenstrup, da det ligger meget tæt på mig.

På forhånd tak
Mille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefaling af dyrlæge fyn
  • #2   27. sep 2009 ja jeg bor i svendborg, og bruger nogle her i byen. De er nok ikke super billige, men uden tvivl dygtige og de har altid tid til en snak.

  • #3   28. sep 2009 Årslev dyreklinik. er super gode. og der er som regel altid p pladser. og de er super gode til at give råd. Og når du ringer og er i tvivl om noget er de os søde til at hjælpe. Bruger dem selv. så det er helt klart mit råd (:

  • #4   28. sep 2009 Prøv dyrlægeringen. Dem er jeg godt tilfreds med.Bor selv i 5610 på fyn


  • #5   29. sep 2009 ok tak for jeres svar. tror nu hvis jeg beslutter mig for at skifte at jeg vil forhøre mig ved dem i stenstrup, da det ligger blot 7 km fra hvo jeg bor. og har da også hørt lidt godt om dem. men har jeg nu altså om dem jeg har nu. Fik bare at vide de var meget dyre. Skal jeg da også love for de er. Og de er lige steget i honerar fra 480 til 520. Det er godt nok vildt bare for at træde ind ad døren. Men sådan er priserne måske efterhånden overalt.

Kommentér på:
anbefaling af dyrlæge fyn

Annonce