{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.680 visninger | Oprettet:

Anbefaling af dyrlæge (Vest/midtsjælland) {{forumTopicSubject}}

I dag er vores to drenge blevet kastreret.
Det er de blevet af Charlotte Kunst fra Nyrup.
Hun gjorde det i vores hjem hvilket var fantastisk for så blev de ikke stressede , det tog en time og jeg er super imponeret over Charlotte.
Hun tog sig tid til at forklare mig hvorfor hun gjorde dit og dat og hun tog sig tid til at kæle med alle tre katte, også selvom det kun var de to af dem der skulle fikses. Hun var super sød og rar og jeg vil klart anbefale hende, derudover er hun også billig hvilket jo er et plus i min bog.
Drengene er friske igen og vi ser frem til at skulle til dyrlæge igen (forhåbentlig først om nogen år).

Læs mere på www.kliniksundedyr.dk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af dyrlæge (Vest/midtsjælland)
  • #2   25. sep 2013 Charlotte er simpelthen bare en fantastisk god dyrlæge og en dejlig person, hun er dyrlæge for dyrenes skyld og ingen andres, og så er hun fantastisk god til at tage sig tid til både dyrene og ejerne..

    Jeg har hende selv som min nr. 1 dyrlæge til normale planlagte ting, akutte ting har jeg en nr. 2 dyrlæge (dyrehospital) til, da Charlotte jo er begrænset på visse punkter, men neutralisering, vaccine og andre småting, der er hun fantastisk..

    Jeg kan kun bakke op om anbefalingen af hende..


  • #3   25. sep 2013 Og hun kører helt til Kbh, overraskende nok. Kan overvejes her om et par uger da kattene skal en hel masse ting ved dyrlægen... smiley

  • #4   26. sep 2013 Jeg er glad for at høre at det ikke kun er her hun var fantastisk smiley Hun er et skønt menneske og som du skriver Heidi, så er hun der for dyrene, ikke for pengene, hvilket jeg synes er herligt smiley

Kommentér på:
Anbefaling af dyrlæge (Vest/midtsjælland)

Annonce