Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malling dyrehospital ??
  • #1   27. dec 2013 Jeg ville vælge østergaards i tranbjerg istedet. Kender ikke mallings, men ved at østergaards er rigtig dygtige smiley

• #2   27. dec 2013 Jeg ved de har fået en dyrlæge til katte hunde og smådyr, og hende kan jeg ikke udtale mig om smiley

Jeg havde den gamle dyrlæge, ja han virker rar og snaksalig smiley men jeg bruger ham ikke længere og var ikke tilfreds med ham smiley

Jeg har nu Beder dyrlægehus, en under afdeling af Odder dyreklinik, jeg kan anbefale begge, ellers er der gode dyrlæger i Tranbjerg og Højbjerg.

• #3   27. dec 2013 der er også en godt og billige dyrlæge i Trige hun er sød smiley
    og så er der også en godt dyrlæge i skejby de er så lidt dyre men de er dygtig bruger selv begge dyrlæger smiley

• #4   27. dec 2013 Aabyhøj - de herrer Mikkelsen er dygtige dyrlæger

• #5   27. dec 2013 Tak for svar.

Vi køre derud og så må vi se ... Synes det en jungel - rent teoretisk udfra min arbejdsrelaterede viden så fik jeg ret god snak med dem i Malling, så de får chancen selvom vi skal køre et stykke!!

Ellers så ender vi nok i Tranbjerg smiley

Kommer dog aldrig til at bruge hende i Skejby centret, hun er ikke lige mig .... smiley

• #6   27. dec 2013 Cecilius må man spørge hvorfor hende i skejby ikke lige er dig? smiley jeg har haft hende i mange år og der har aldrig været problemer jeg synes de er dygtig ved skejby dyrlæge smiley men hver sin mening hver sin smag smiley

• #7   27. dec 2013 Hej igen smiley
    Jeg har altid boet i Skejby og har desværre hørt mange uheldige historier plus min kusines hunde har ikke fået den bedste behandling tidligere.
    Hende i Trige har jeg dog også fået anbefalet, men synes dog ikke at Google lige faldt ud til hendes fordel .... Det nok ligesom børnehaver man skal besøge dem og se hvad mavefornemmelsen siger smiley

• #8   27. dec 2013 Du har ret man skal besøge dem smiley

Hvis jeg havde bil, havde jeg aldrig skiftet dyrlæge da jeg flyttede til Malling. Men Abild dyrlægerne er bare for langt her fra smiley men jeg var rigtig glad for Stensborg og Dorthe.

• #9   27. dec 2013 Jeg har kun haft meget lidt med Østergaard i tranbjerg at gøre, men for pokker en oplevelse - på den gode måde! Jeg har aldrig været så tryg ved at overlade min lille pelskugle som jeg var den fredag morgen da Kuro skulle steriliseres og øretatoveres. Så søde, omsorgsfulde og opmærksomme.
    Og det var med smil i hele ansigtet at jeg hentede vores lille kat igen om eftermiddagen.
    Nu ved jeg godt der er stor forskel på katte men man (læs: jeg) kan nok ikke undgå at tillægge dyrelægen nogle evner, når min kat bare er på toppen igen efter sterilisering, så hurtigt.

Det er bestemt værd at koordinere kørsel (har ikke kørekort eller bil men meget chauffør-indstillede forældre) for at komme fra horsens hvor vi bor, til Østergaards i tranbjerg.

Kommentér på:
Malling dyrehospital ??

Annonce