In Loving Memory : Cleo <3 {{forumTopicSubject}}
Idag mistede jeg Cleo...
"genboen" mente åbenbart at 70 km i timen indenfor byskiltet var helt i orden, og ramte min lille misling godt og grundigt..
havde kæresten ikke skullet ud og fjerne bilen, havde han aldrig opdaget hvad der var sket...
Han ser manden komme med et jernrør for at slå hende ihjel, da han havde opdaget at hun stadig var i live..
Vi skyndte os til dyrlægen, i håb om at der var noget der kunne redde hende, koste hvad det ville..
men han vurderede desværre hendes skader som fatale, og jeg kunne mærke på hende, at hun ikke orkede mere..
Du er allerede savnet min dejlige Cleo..
du var et skarpt lys, en stor personlighed, og du gjorde min hverdag til en stor lykkelig oplevelse..
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.019
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 42
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Jeg føler med dig, og håber ikke at lille Cleo led for meget! R. I. P.
Jeg går lige ind og tænder et lys på Dyremindet.Dk!
Trøstekram herfra.
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 50 Svar: 220
sidder stadig og fatter nul..
jeg genoplever hele tiden øjeblikket hvor jeg gik mod indkørslen for at lige snakke med henrik om noget, og han så kommer løbende og siger til mig, at Cleo er kørt ned... smed bare alt jeg havde...
Manden i tale, der kørte hende ned, skal slet ikke nærme sig mig i den nærmeste fremtid.. så fortryder han det godt og grundigt!! Et er at han ville "gøre en ende på hendes lidelser", fair nok..! Han vidste ikke hvor katten hørte hjemme... men er så glad for at Henrik nåede at afbryde ham... tror slet ikke jeg ville have kunnet klare at se hende efter sådan en behandling..
Cleo ligger ude under hendes yndligstræ, og har fået en fin stenhøj... jeg kan stå i køkkenet og kigge derhen.. har stået der i mange timer idag, og grædt..
igen..mange tak
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 437
Stor krammer herfra.
In Loving Memory : Cleo <3