6.341 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Løbende næse?? Løbende næse??

Hej!
Min kat Pelle på 8 år har en løbende næse! Det ligner vand, og er ligeså tyndt som vand - men det drypper ret meget ud af hans næse. Hvad kan det være?! En forkølelse? Han er indekat, kan ikke komme ud og har ikke kontakt til andre katte - det har jeg dog, så jeg kan evt godt være kommet hjem med en eller anden virus. Han virker ellers frisk nok og spiser og drikker som han plejer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbende næse??
  • #2   7. jan 2014 Nej det må jeg ærligt tilstå at han ikke er, det er 5-6 år siden han sidst er vaccineret da vi ikke har følt det er nødvendigt når han ikke er sammen med andre katte smiley

• #4   7. jan 2014 Okay, jeg vidste ikke at de ikke kan blive forkølede smiley har i nogen ide om hvad det så kan være? Ved ikke helt om jeg skal være bekymret, men indtil videre holder jeg øje med om han spiser og drikker som han plejer, ellers må han jo en tur forbi dyrlægen smiley

• #8   7. jan 2014 Dollar og Liva bor hos min mor, Pelle er alenekat og har altid været det - men som skrevet kan jeg godt have slæbt noget med hjem fra dollar og Liva smiley
    Jeg holder øje med ham smiley tak for svar!

Kommentér på:
Løbende næse??

Annonce