{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

Erfaring med Hittekilling ? ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle her på kattegalleri

Kender du til hittekilling?

I november måned faldt jeg over en annonce med den mest bedårende lille killing, som jeg blev dybt forelsket i.
Jeg lærte på den måde hittekilling. at kende, da hun kommer derfra, nærmere bestemt sin plejemor i Haderslev.

Jeg fik så reserveret hende og var nede og hente 2 timers kørsel hjemmefra. Jeg hentede hende en fredag midt i januar. Mandagen samme uge var hun blevet steriliseret, øremærket, vaccineret, fået ormekur og blevet tjekket fra næse til hale.

Hos Hittekilling sørger man for killingerne bliver ”udsat” for alle tænkelige situationer, de er vandt til børn, andre katte, hunde, kattebakken, bliver kælet og aktiveret og er indekatte.

Jeg skrev selvfølgelig under på en kontrakt som også indebar at hittekilling ville stå 100 % for omkostninger ved tegn på sygdom eller andet de næste 24 timer.
Da jeg er kommet hjem med min dejlige killing, er der kun gået en halv time før hun har brugt sin bakke.
Efter hun havde undersøgt hele huset 2 gange var hun ellers klar til at lege smiley

Jeg har nu den mest fantastiske og afbalancerede killing! Hun er ikke bange for noget, er utrolig nysgerrig, kærlig, legesyg, ikke bange for fremmede, hunde, at køre i bil, være ved dyrlæge eller andet.

Jeg betalte 800 kr. for hende og det var alle pengene værd! Jeg vil på det allerkraftigste anbefale det til alle andre.

Efter en uges tid begyndte hun at kradse sig i ørene og da hun kom til dyrlægen hvor hun fik konstateret øremider. Da jeg kontaktede hendes tidligere plejemor, insisterede hun på at betale alle omkostninger og var i øvrigt meget vred på sin egen dyrlæge smiley Det var intet problem og hver en øre gik hurtigt ind på min konto.

Jeg har selv haft mange katte i mit liv og derfor ved jeg hvornår en kat er blevet passet og plejet godt, så hvis du vil have en kat der ikke nødvendigvis er race, synes jeg bestemt hittekilling er et kig værd.

Du får en fantastisk kat for få penge. Hittekilling reder killinger fra en slem skæbne, men tager ikke imod ”almindelige” killinger hvis folk bare spørger om de vil overtage dem.
Derfor ved du, du reder en lille killing, ved at købe derfra.
Min egen Mitte-mis har en forfærdelig historie, men den har hun heldigvis lykkeligt glemt.

Jeg håber I bærer over med den lange historie, jeg er simpelthen bare nødt til at give min gode erfaring videre til alle jer katteelskere smiley

Mvh. en glad katteejer

P.S Min hittekilling er Mitte inde på min profil, der kommer løbende nye billeder på profilen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Hittekilling ? ?
  • #1   20. feb 2009 Lyder som et godt sted. Jeg skal ikke have flere katte lige nu, men jeg vil da klart anbefale det til andre. smiley

  • #2   20. feb 2009 jeg har også en kat fra Hittekilling, og har bestemt heller ikke fortrudt, de er supersociale og kærlige killinger.

  • #3   20. feb 2009 Skønt indlæg.

    Har selv en fra alm. internat, men synes det er godt at støtte disse organisationer, for de gør virkelig et godt stykke arbejde og på den måde hjælper man bare ikke den killing/kat man køber, man giver også plads til en ny.

    Går ikke så meget op i racer, men hvis jeg skal ud og finde ny kat, hvis den ikke finder mig først, vil jeg helt sikkert tage en fra internat og lign. igen


  • #4   20. feb 2009 Og her sidder Mitte´s gamle mor og dåner over de dejlige billeder af "vores" smukke pige :)) Tusind tusind tak for de fine ord om Hittekilling. Vi gør alt hvad vi kan for de små :)) Knus til Mitte og hendes mor :))

  • #5   20. feb 2009 Det er da simpelthen løgn!

    Jeg har jo brugt oceaner af tid på at prøve at sende dig mails osv.

    Du kan tro hun har det godt, jeg forguder jo den fantastiske lille skabning.
    Jeg har nok ca 1.000.000 andre billeder af hende, de er bare ikke lagt ind endnu smiley

    - Haneben - jeg mødte vist dig hos dyrelægen ? smiley

    Er glad for at kunne give den gode erfaring videre, hvis jeg kan redde en af de dejlige killinger på den måde, er det jo dét værd smiley
    Jeg er desværre selv fattig studerende, ellers har de jo også mere end noget andet, brug for penge og støtte.


  • #6   21. feb 2009 Neeej det er ikke løgn smiley Jeg er lige her smiley Jeg er så glad for at hun har det godt , og at du er så glad for hende :))

  • #7   21. feb 2009 Jeps Mittes M det gjorde du nemlig.....

Kommentér på:
Erfaring med Hittekilling ? ?

Annonce