785 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Endelig er hun hos mig igen :-) Endelig er hun hos mig igen :-)

Jeg blev opereret i Benet i tirsdags, og Asti har derfor været på 'ferie' hos min bror. Hun er der tit hvis jeg er væk i en weekend, og hun ELSKER ham! Ingen har nogensinde været så nær hende udover mig , hun er sygt reserveret overfor fremmede, men min bror blev lukket ind uden en eneste konflikt! Så han er min backup til at tage sig af hende , og han elsker det lige så meget som hun gør smiley
Nu har jeg fået fjernet forbindingen og kan igen sørge for hende, og for pokker hvor har jeg savnet hende! Har følt mig enormt ensom uden hende , mens jeg bare har ligget og holdt benet i ro på sofaen smiley

Der er ingen mening med dette emne udover at jeg lige ville udtrykke hvor meget min lille trunte betyder for mig smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig er hun hos mig igen :-)
  • #2   11. jan 2014 Tusind tak felis smiley Jeg er i bedring smiley har ikke ondt og har undgået mit smertestillende (hvorfor tage det når man ikke har ondt?) Så er det sødeste bare lige kommet nu ! Asti har ikke stillet sig op ad mit dårlige ben , og i sofaen hvor jeg har ligget med benet har hun lagt sig helt tæt op ad det og har nusset det med snuden, og slikket rundt om plastrene ! aaaw, min lille elskede Asti smiley intet mere forstående væsen end sin kat smiley

• #3   11. jan 2014 Det er dejligt at ha en lille tyk trunte til at vogte over benet smiley

profilbillede
  • #4   12. jan 2014 Fordi smertestillende kan virke antiflammatorisk, altså modkæmpe eventuel betændelse.. Så synes bestemt du skal tage det:)

• #5   12. jan 2014 hvor er det dejligt, at hun nu er hjemme igen smiley livet kan hurtigt blive lidt tamt uden kattene smiley
    og god bedring, det ligner ikke en småting smiley

• #6   12. jan 2014 Hvor lyder det godt smiley

Da jeg brækkede knæet, havde jeg Lucky med hjem til min mor, som han også elsker smiley Tarzan ble passet af min bror og hans kæreste, da de flyttede ind i min lejlighed smiley Havde kun haft Lucky i 6 dage, så han skulle altså med mig, da han er meget reserveret overfor nye mennesker. Tarzan skulle have sine vante omgivelser, og han kan lide alle smiley

Held og lykke med benet, håber du kommer dig snart smiley

Kommentér på:
Endelig er hun hos mig igen :-)

Annonce