534 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Og det blev en pige... Eller Og det blev en pige... Eller

Igår kørte mig og min far ud for at hente en ny lille killing på 16 uger, der var 2 piger, og vi valgte så den ene som var mest kælen og kørte hjem..
Vi kommer hjem og efter nogen timer, står hun med røven oppe i hovedet på mig og jeg ser en pung med 2 kugler... Det er en dreng :b
Jeg blev helt mærkelig, for vi fik jo afvise at det var en lille pige, og det var det vi gik efter, men han er rigtig dejlig, så vi beholder ham selvfølgelig smiley
Så vil lige komme med et godt råd, husk og lige selv tjek efter om killingen nu egentlig også er det ønskede køn.. Har da aldrig oplevet noget lignende .. Men han er så bedårende smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Og det blev en pige... Eller
  • #1   12. jan 2014 Vi oplevede det samme med vores Jax. smiley
    - Vi fik også afvide han var en pige, men det var ikke helt det vi så smiley Vi beholdte ham også og er så glad for ham i dag.

• #2   12. jan 2014 Til lykke med ham. Hanner er helt specielle - og så er de billigere at få fixet:-)

• #6   12. jan 2014 Jeg har også en ham/hende. Jeg troede, at jeg købte en hankat ved en mangeårig tysk opdrætter, og alle papirer fra dyrlægen osv. stod der hankat. Jaaah hun har pt. en killing.

Så meget hankat var der nok ikke over hende. smiley

• #7   12. jan 2014 Tillykke med ham og jeg kan kun sige drenge er dejlige smiley har 3 stk, og ja se den fordel, at det er både billigere og nemmere, at få ham fikset og gør i det hurtigt får i aldrig problemer med strinteri smiley

• #8   13. jan 2014 Tillykke med den nye hankat - jeg er mest til hankatte, de hunkatte kan være nogle værre banditter!

Faktisk havde Dansk Dyreværn Århus en lidt speciel kat inde.
    Den var tvekønnet!!
    Så dyrlægen måtte BÅDE kastrere og sterilisere missen

• #9   13. jan 2014 Tillykke med din lille overraskelsesdreng. smiley Ja, ind imellem kan man tage fejl... endda også selv om man måske er enten dyrlæge eller forholdsvis erfaren "kattedame", skulle jeg hilse og sige. smiley

F.eks. har jeg selv prøvet at have et kuld på 2 birmakillinger, som var ens, og som jeg havde meget svært ved at kønsbestemme til at begynde med. Til sidst var jeg dog 100% sikker på, at det var 2 piger, så jeg tjekkede ikke ydere, men bestilte bare tid til 2 x sterilisering m.m. hos dyrlægen, da killingerne var 13 uger gamle. Da jeg så skulle hente dem igen, fik jeg en regning på 2 x kastration. Jeg troede, der var sket en fejl, men næh nej... det var skam mine to bimselinger, som var blevet kastreret... UPS!! Så måtte jeg ringe til deres købere og gå til bekendelse om, at deres søde småpiger altså havde skiftet køn. Pinligt!! smiley

Det ene hold var ligeglade - det andet valgte så at vente på en pige fra næste kuld. smiley

Omvendt har jeg også prøvet i min funktion af plejemor for hittekillinger at få en killing indleveret fra dyrlægen med besked om, at det var en lille dreng. Det viste sig imidlertid, da killingen blev lidt større og en dag svansede rundt med måsen oppe i ansigtet på mig, at der altså "manglede noget", hvis det skulle være en dreng. Det var i øvrigt sådan, jeg endte op med en hunkat, som hed Leopold. smiley

Kommentér på:
Og det blev en pige... Eller

Annonce