{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling
  • #1   16. jan 2014 Ja, jeg er på udstilling 3-4 gange om året, når der er noget i nærheden af mig.

Hvilken kat har du? Og hvilken udstillingsform har du tænkt på at prøve? Jeg har kun udstillet på Jyrak eller katteklubbens udstillinger, men der findes også Tica udstillinger, som jeg ikke ved ret meget om. smiley

• #4   16. jan 2014 Jeg har en huskat og er der flere former for udstilling??

Og så skal der spares lidt penge sammen kan jeg se smiley

• #5   16. jan 2014 Jep, jeg er hyppig udstiller der er på cirka alle udstillinger i jylland og på fyn, og har udstillet de sidste 8 år smiley Det er så FIFe udstillinger, men jeg har været på en lille håndfuld TICA udstillinger også, så dem kender jeg også smiley

Jeg startede i sin tid med min huskat, så fik jeg en maine coon kastrat, og nu opdrætter jeg europé og udstiller dem smiley

JYRAK (en af de 4 hovedklubber i DK, der afholder udstillinger under FIFe) har en kort beskrivelse af hvordan det er første gang
    http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=95&WebsiteID=1&LanguageID=1

Og ellers så tror jeg du skal fortælle lidt mere om hvilken kat du har, hvor du bor henne af i landet osv. smiley

• #7   16. jan 2014 Hov, overså Katrines svar før. smiley

Ja, der er to hovedorganisationer, der har klubber i Danmark der afholder udstillinger.

Den ene er TICA (The international cat association), der har Viking Cats, og de har nogle udstillinger hvor katten skal op i en 5-7 ringe pr udstilling, hvor den får en bedømmelse i hver ring (man kan altid trække katten fra en eller flere ringe uden det påvirker resten). Du kan læse mere her http://viking-cats.dk/udstillinger/udstillingsguide/ I TICA skal huskatte (eller HouseHold Pets som de kaldes der) over 8 måneder være kastrerede. Har man en huskat der ligner en racekat er det et egnet sted.

FIFe (Federation Internationale Feline) har 4 hovedklubber der afholder udstillinger i Danmark; JYRAK.dk, DARAK.dk, Racekatten.dk og Katteklubben.com - Er man medlem af en af de 4 kan man udstille sin kat i dem alle sammen. Européklubben har en liste over udstillinger i 2014 på hjemmesiden, så du får lige et link http://europeklubben.dk/Udstillinger.html Se helt nede i bunden
    I FIFe skal huskatte over 10 måneder være kastrerede.

• #8   16. jan 2014 Tusinde tak for alle de gode svar smiley

Jeg har oprettet min kat herinde nu. Han er en kastrat og havde ikke lige overvejet de forskellige udstillinger, men tænker at jeg vil starte stille og roligt og se om det fanger mig og om Pjuske er med på den smiley

Jeg bor lidt uden for KBH smiley

• #9   16. jan 2014 Sådan som Pjuske ser ud ville jeg nok prøve Tica, hos Fifé vil han ikke få mange chancer, da han ikke er helt korthåret.

• #10   16. jan 2014 Okay, det lyder til at TICA vil være det rigtige sted for os at prøve smiley

Synes bare det lyder af meget med alle de ringe/runder

Kommentér på:
Udstilling

Annonce