Play video
Andre forumemner med "Kastration - hvad"
kastration
hvad koster en kastration ?? :D
Skrevet af: Rikke B - 19. nov 2010
Kastration
må de spise efter kastration ?? hvad må de ikk efter ??
Skrevet af: nu med ny killing (-: O - 26. apr 2010
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastration - hvad skal vi medbringe?
  • #2   20. jan 2014 I skal bare komme med dem i gode transportkasser. Sørg for tæpper til turen hjem, da katte, der har været i narkose har svært ved at holde varmen.

• #3   20. jan 2014 I skal bare komme med kattene smiley

• #6   20. jan 2014 Jeg tror ikke de skal fastes så længe, ikke med mindre i ved, at jeres killinger skal ordnes som de første i morgen tidligt.
    Jeg mener de skal faste mellem 4 og max 6 timer, ja og vandet skal blive fremme.

• #8   20. jan 2014 Der kan komme noget akut, så tiden kan skride. Men jeg regner selvfølgelig med at du er rådgivet omkring faste.

• #9   20. jan 2014 Og er de så de sidste og bliver ordnet kl 11 har de fastet 12 timer før de bliver opereret og må først spise nogle timer senere, det er så vidt jeg ved for længe til killinger og ungkatte, jeg ved, at flere opdrættere siger 4 timer og så tager det jo tid før de kommer til,,, men jeg håber nogle af dem med stor erfaring kommer på tråden smiley

• #10   20. jan 2014 Tag kattene med, hav evt. tæpper i transportkasserne, da de godt kan fryse efter narkose (ligesom os mennesker).
    Tarzan blev kastreret da han var 5½ måned, og han skulle faste fra klokken 22 aftenen forinden smiley Men dyrlægen næsten have fortalt hvornår I skal fjerne maden smiley

• #11   20. jan 2014 Er det killinger tager jeg først mad væk ved 3 tiden om natten og vædske når jeg står op, ved 6 tiden. Killinger har ikke godt af at faste så længe.. Jeg sikre mig at mine kommer først til, jeg bliver, så jeg ved det.

• #12   21. jan 2014 Da mine skulle ordnes blev vi bedt om at fjerne maden da vi gik i seng, men ikke fjerne vandet.. De blev alle 6 ordnet inden middag og fik en lille håndfuld mad tilbudt da vi kom hjem og et par gange i løbet af eftermiddagen og så blev det sat frem igen om aftenen.. Det var dyrlægens råd.. De var 8 måneder..

Kommentér på:
Kastration - hvad skal vi medbringe?

Annonce