Er så glad {{forumTopicSubject}}
På fredag har jeg haft Alberte i 14 dage. Hun er den mest elskelige kat jeg kunne forestille mig.
Hun kommer ind og lægger sig ved siden af min hovedpude når vi skal sove ud over lidt natmad og nogle gange en tistår, ligger hun der hele natten.
Når jeg vågner ligger vi med ryggen til hinanden og hun ligger helt op af mig.
Hun har nogle rigtig hyggelige lyde når jeg snakker med hende, starter med at ae hende og når jeg roder i køkkenet mens hun futter omkring mig.
Om eftermiddagen når jeg kommer hjem, kommer hun mig i møde, vi leger lidt og når jeg smider mig i lænestolen lægger hun sig tit ovenpå mig.
Da min psyke er noget tyndslidte ovenpå en stor sorg, er hun helt klart en terapikat for mig.
Jeg trak den meget længe med at få hende. Jeg så hende første gang kort før jul, på internat men var usikker om det ville vælte mig. Jeg kiggede på deres hjemmeside hver dag, for at se om hun var væk.
Så for 14 dage side, så jeg anderledes på det. Det har sikkert været meningen at hun skulle vente på mig.
Jeg vil slet ikke være hende foruden nu
apr 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 132
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Ja katte har en god evne som terapeuter..
Min Tøsen er også meget omsorgsfuld og fornemmer når jeg ikke har det godt..
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 195
Hvor er det dejligt at du for det første ikke bare impulsivt har kastet dig ud i tilværelsen som katteejer men det det er fantastisk at Alberte har en god effekt.
Det er jo fantastisk med dyr for de lytter altid (nok fordi vi ikke forstår når de beder os holde mund
Min kat kan helt sikkert også mærke det hvis jeg er ked, eller hvis jeg er syg.
Og så synes jeg jo det er fedt du har hende fra et internat
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Jeg har haft mange dyr i mit liv.
De sidste måtte jeg af med netop pga min psyke og tabet af mine forældre. Lige der var de desværre ikke til nogen hjælp.
Nu føler jeg at en kat netop kan gøre det rigtige for mig
Er så glad