{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Er så glad {{forumTopicSubject}}

På fredag har jeg haft Alberte i 14 dage. Hun er den mest elskelige kat jeg kunne forestille mig.

Hun kommer ind og lægger sig ved siden af min hovedpude når vi skal sove ud over lidt natmad og nogle gange en tistår, ligger hun der hele natten.

Når jeg vågner ligger vi med ryggen til hinanden og hun ligger helt op af mig.

Hun har nogle rigtig hyggelige lyde når jeg snakker med hende, starter med at ae hende og når jeg roder i køkkenet mens hun futter omkring mig.

Om eftermiddagen når jeg kommer hjem, kommer hun mig i møde, vi leger lidt og når jeg smider mig i lænestolen lægger hun sig tit ovenpå mig.

Da min psyke er noget tyndslidte ovenpå en stor sorg, er hun helt klart en terapikat for mig. smiley

Jeg trak den meget længe med at få hende. Jeg så hende første gang kort før jul, på internat men var usikker om det ville vælte mig. Jeg kiggede på deres hjemmeside hver dag, for at se om hun var væk.

Så for 14 dage side, så jeg anderledes på det. Det har sikkert været meningen at hun skulle vente på mig.

Jeg vil slet ikke være hende foruden nu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er så glad
  • #1   23. jan 2014 Sikke en dejlig fortælling smiley godt i har hinanden smiley katte kan virkelig hjælpe på meget, især hvis man psykisk har det lidt træls smiley

• #3   23. jan 2014 Sikke en skøn historie smiley
    Ja katte har en god evne som terapeuter..

Min Tøsen er også meget omsorgsfuld og fornemmer når jeg ikke har det godt..

• #4   23. jan 2014 Hvor var det godt i fik hinanden smiley ja hun hjælper dig, men du har da også gjort det godt for hende smiley sikke et par i er.

• #5   23. jan 2014 Hvor er det skønt, at I allerede er faldet så godt i hak smiley . Det lyder til at Alberte har været alle forberedelserne og ventetiden værd for dig. Og ingen tvivl om, at hun føler sig velkommen og tryg i sit nye hjem. smiley

• #6   23. jan 2014 Hun storhygger og er en meget nem kat smiley

• #7   23. jan 2014 Tillykke med hende Denise smiley

Hvor er det dejligt at du for det første ikke bare impulsivt har kastet dig ud i tilværelsen som katteejer men det det er fantastisk at Alberte har en god effekt.
    Det er jo fantastisk med dyr for de lytter altid (nok fordi vi ikke forstår når de beder os holde mund smiley ) men hvis man giver dem opmærksomhed omsorg og kærlighed så er jeg sikker på de giver det igen.

Min kat kan helt sikkert også mærke det hvis jeg er ked, eller hvis jeg er syg.

Og så synes jeg jo det er fedt du har hende fra et internat smiley

• #8   24. jan 2014 Tak til jer for søde ord.

Jeg har haft mange dyr i mit liv.

De sidste måtte jeg af med netop pga min psyke og tabet af mine forældre. Lige der var de desværre ikke til nogen hjælp.

Nu føler jeg at en kat netop kan gøre det rigtige for mig smiley

Kommentér på:
Er så glad

Annonce