{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

er bare så glad ;-) {{forumTopicSubject}}

Har haft min dejlige simba i 2 år, da vi fik ham hjem var han meget stresset og bange, da han har haft et turbulent liv , hans historie står i hans profil ! Han har rykket meget i den tid vi har haft han han tør spise sammen med den unge nu og han ligger både i sengen og i sofaen sammen med os og de fleste gange når vi har gæster hilser han og nu kan andre end jeg give ham mad fra hånden (hvilket tog mig et år at få lov til) MEN så igår gjorde han noget jeg aldrig troede jeg skulle opleve med ham, jeg sad i sofaen og han stod foran mig på gulvet og snakkede meget højt, jeg prøvede at snakke med ham det virkede ikke , så legede vi det var heller ikke det , jeg gav ham noget vådmad men han. Fortsatte bare med at snakke HØJT da han havde spist så jeg opgav og lænede mig tilbage i sofaen og hop så lå simba i mit skød og puttede i mine arme i ca et kvarter, det var så vildt han har aldrig turde at ligge på nogle , normalt når han skal forbi hopper han over fordi han er bange for at træde på en , det her er måske en lille normal ting for nogle men det er KÆMPE for os og simba. Det viser bare at det tager tid at arbejde med en ødelagt kat men med tålmodighed og kærlighed kan det lade sig gøre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er bare så glad ;-)
Kommentér på:
er bare så glad ;-)

Annonce