{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mærkelig hosten
  • #2   31. jan 2014 Camilla:
    Godt at du tager til dyrlæge på mandag.
    Den kan have et hårbolleproblem.
    Prøv at give den kattemalt, det løsner og ellers giv den adgang til græs hvis den gider at æde det.

Tør hoste kan også være hjerteproblemer og "våd" hoste kan være astma.
    Men hvis den spiser og drikker, afleverer normalt på bakken og ikke er apatisk, så ville jeg mene, at det godt kan vente til mandag, men du er den der kender din kat bedst.
    God bedring med den.

• #3   31. jan 2014 den er som den plejer, kommer ud hver dag så der har den mulighed for at spise græs, men køber noget katte malt i morgen

• #5   1. feb 2014 Min lille himmelkat havde præcis sådan en tør hoste, som skulle han have en hårbolle op og det var desværre hjertet den var gal med smiley
    Der var intet at mærke på ham overhoved, spiste,drak,gik på bakken og legede helt normalt. Han blev lyttet på ved hans 2.vac. hvor jeg fortalte dyrlægen om hans hoste, men der var ikke noget at høre.
    2 mdr. efter gik han helt apatisk, kom til dyrlæge og havde væske i lungerne, kom på penicilin og blev helt normal igen, men fortsat med hoste.
    Kom igennem alle mulige blodprøver og til sidst røntgen som viste at hans hjerte var MEGET forstørret, så han fik fred:(
    Håber selvfølgelig ikke at det er noget lign. men det er desværre min eneste erfaring med sådan en hoste:(

Kommentér på:
mærkelig hosten

Annonce