{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

line J
line J
Tilmeldt:
22. dec 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

Hjælp please :( {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg vil nu spørger om det er normalt at min kat kun vejer 3 kilo hun er en perser på over 1 år, jeg syndes bare hun virkere tynd og hun ikke tager på i vægten, hendes tørfoder er fra royal canin perser adult.. Kan jeg gøre noget ? Eller skyldes det fordi hun er i løbetid ? Det har hun nu været 3 gange i træk i 3 måneder ? Jeg har bestemt at gå til sterilisering med hende men da jeg ringede ind til dyrelægen sage de at når hun er færdig med løbetiden skal jeg vente nogen uger men når jeg venter nogen uger er hun på løbetid igen og igen vi når aldrig til dyrelægen på den måde ? Jeg er meget stresset over situationen.. Jeg vil også spøger om det gøre ondt på katten når de er i løbetid ? Ved ikke ret meget om sådan ting da hun er min første kat.. Venter på jeser beskeder mvh line..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp please :(
  • #1   6. feb 2014 Find en anden dyrlæge der vil sterilisere hende. En hunkat i gentagne løbetider stresser, og stress giver tynde katte. smiley

  • #3   6. feb 2014 Jeg tilslutter mig fuldt ud Lotte S' indlæg og vil også anbefale, at du finder en anden dyrlæge, som vil neutralisere din hunkat, når hun har været ude af løb i 2-3 dage. smiley

    Hvis hun er tynd, kan det sagtens skyldes de gentagne løbetider, som ikke gør ondt, men som er en voldsom stresspåvirkning for katten.


  • line J
    line J Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #5   6. feb 2014 Okay tusind tak for jeres beskeder. smiley

  • line J
    line J Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #7   6. feb 2014 Hvilket våd foder anbefaler i til persere ?

  • line J
    line J Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #9   6. feb 2014 Okay tak for det smiley

  • #10   6. feb 2014 kan helt anbefalde Bozita og Smilla - jeg køber det hos zooplus, og mine katte vil ikke have andet.

    nu er det sådan med perser at de kan være svære at fodere på. Mange af dem har lidt tendes til at blive lidt tynde i det. så du skal finde noget foder som feder.
    Min venninde, har en af de bedste perser her i DK (er senior nu) har samme problem. Hun har så også huskatte, som så pga perserfoderet bliver for tykke. Så hun har valgt at sætte dem alle sammen på sterilised fra rc, og det ser ud til at gå meget godt


  • line J
    line J Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #11   6. feb 2014 Hmm okay jeg er ind på zoopluds nu hvor jeg kigger på foder faktisk smiley kigger også lige på dem siger..
    Tak for din besked, håber også min miss for det godt efter sterilisering...


Kommentér på:
Hjælp please :(

Annonce