{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Please hjælp! {{forumTopicSubject}}

Vores den ene kat er begyndt at tisse ved siden af kattebakken. Altså der er låg på, så han går slet ikke ind i den, men istedet gør han det et andet sted i det rum den står. Og der er altid nyt og rent kattegrus.

Der stinker simpelthen sådan af salmiak/ kattepis når man kommer ind i huset. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han gør det.
Han er 7 år og kastreret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Please hjælp!
  • #1   28. jul 2015 En kastreret hankat, hvis urin lugter af salmiak, skal til dyrlægen. Han har sandsynligvis en urinvejsinfektion - det gør ondt at tisse. Smerter medfører ofte urenlighed.

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #2   28. jul 2015 Det er højst sandsynligt at din kat har en urinvejsinfektion, som dkkorat skriver. Så en tur til dyrlægen, da det ikke er normalt en kat pludselig begynder at tisse et andet sted uden grund,.. Pøj pøj med det lille pus.

    Jeg har også haft 2 katte der pludselig fik en urinvejsinfektion, og det gjorde ondt når de tissede. Så det var bare afsted til dyrlægen så hurtig som muligt..


  • #3   28. jul 2015 Ja helt enig med de 2 andre, afsted til dyrlægen og få tjekket om der er en urinvejsinfektion, det er meget smertefuldt for katten og jeg vil anbefale dig at du inden konsultation en hos dyrlægen får dyrlægen til at udlevere et urin prøvningskit så du kan have en frisk urinprøve med til ham som kan blive tjekket med det samme..

  • #4   28. jul 2015 det samme som de andre
    det lyder til en omgang blærebetændelse/urinvejsinfektion

    det er det oftes grund til at katte blive urenlig


  • Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #6   28. jul 2015 Selvom katte også tisser mærkelige steder hvis de er nervøse, så er også jeg enig i at den skal afsted til dyrlæge.

Kommentér på:
Please hjælp!

Annonce