{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Camilla M
Camilla M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Bider ledninger i stykker {{forumTopicSubject}}

NU er jeg godt træt af at skulle købe nye opladere til min iphone hele tiden. Det er en dyr ting at skulle købe!

Min kat Petra bider dem i stykker! Hvorfor i alverden gør hun det? Jeg kan ikke skælde hende ud, fordi jeg tager hende aldrig i det. Hvad skal jeg gøre? Hun er både inde - og udekat, og jeg mener selv at jeg er rimelig god til at aktivere og underholde hende når hun er indenfor.

Råd og forslag modtages med KYSHÅND!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bider ledninger i stykker
  • #3   7. feb 2014 Vores gamle kat Erling bed i sko/ledninger inden han kom ti los. Han var indekat hos en familie med børn og de stressede ham (gav ham ikke fred) så han begyndte at bide i ledningerne som tegn på stress og blev derfor givet til et internat. Da han kom til os (også børne familie) var det med ro på og besked om at han skulle kunne gå sin vej. Da han kom til os har han aldrig rørt en sko, ledning eller bidt.
    Kan din kat måske være stresset?

• Camilla M
    Camilla M Tilmeldt:
    okt 2013

#4   7. feb 2014 Tak for dit svar. smiley

tvivler på det kan være stress, men det skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på! Vi har to katte, og de bliver nusset og aktiveret osv, når de selv kommer til os.

Har selv tænkt om det kan være fordi hun er i løbetid, men det er hun jo bare heller ikke hele tiden (gudskelov smiley )

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #5   7. feb 2014 Har du overvejet at få hende neutraliseret? Det giver en mere balanceret kat, og stress kan hun nemt have hvis hun får lov at gå i løbetid smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #7   7. feb 2014 Det går nok, vi kan alle være hurtige på tasterne smiley

• #8   7. feb 2014 Nej.. For du har kat:)
    Er det en ledning eller legetøj? They don't know the difference.
    Så pak den væk, når du ikke bruger den.
    Mew bed også i computerledninger som killing men et gentagende nej nok gange hjalp.

Det har intet med løbetid at gøre (men hvis det bekymrer dig, så få hende steriliseret. Så er den bekymring ude af verden)

• #10   7. feb 2014 Til at starte med så er det en god ide at få hende steriliseret af mange grunde. Hun bliver ikke drægtig, får livmoderbetændelse, bliver stresset osv om det hjælper på at hun bider i ledninger ved jeg ikke.
    I forhold til ledningerne så har vi det samme problem her og løsningen er at gemme dem væk. Jeg har afprøvet at smøre ledningerne ind i citron, camfer creme og go negl, han er fuldstændig ligeglad. Så væk med ledningerne.

• #11   7. feb 2014 alle mine opladere ligger i et skab og når de er i brug ligger de et sted hvor kattene ikke kommer.
    alt som et tyndt og bevæger sig bliver jagtet og ligger det stille kan det også friste smiley
    mitti er nu 9 måneder og jeg kan faktisk strikke med ham på skødet smiley men intet ligger fremme, bare jeg skal på wc så væk med fristelserne.
    masser af leg hjælper, så det vil jeg foreslå, men ellers så væk med alt som frister smiley

• #12   7. feb 2014 Den gør det fordi den kan smiley Gem dem væk..

• Camilla M
    Camilla M Tilmeldt:
    okt 2013

#15   7. feb 2014 Tak for alle jeres svar. smiley

Lukkede han-missen ud, koncentrerede mig lidt om hende med leg, købe ny oplader OG pakkede den væk = et styks rolig misse-pige! smiley
    Er sikker på det har været lidt stress, pga hun ikke har kunne få fred fra han-missen!

profilbillede
  • #17   7. feb 2014 Jeg tror nu ikke det har noget som helst med stress at gøre at hun bider i ledninger, hun holdt op fordi du gemte ledningen væk, hvilket man altid bør gøre når man har katte der ikke kan lade dem være..

At hun nu er rolig fordi du lukkede hankatten ud har nok nærmere noget at gøre med at hun er fertil og i løbetid, og jeg gætter på at hankatten også er fertil og derfor ikke kan lade damen være fordi han vil parre hende..

Gør begge katte en stor tjeneste og få dem neutraliseret..

• Camilla M
    Camilla M Tilmeldt:
    okt 2013

#19   10. feb 2014 Hvad er det der er synd for mine katte?
    At hun er i løbetid, eller hvad?

Kommentér på:
Bider ledninger i stykker

Annonce