445 visninger
|
Oprettet:
Bider ledninger i stykker {{forumTopicSubject}}
NU er jeg godt træt af at skulle købe nye opladere til min iphone hele tiden. Det er en dyr ting at skulle købe!
Min kat Petra bider dem i stykker! Hvorfor i alverden gør hun det? Jeg kan ikke skælde hende ud, fordi jeg tager hende aldrig i det. Hvad skal jeg gøre? Hun er både inde - og udekat, og jeg mener selv at jeg er rimelig god til at aktivere og underholde hende når hun er indenfor.
Råd og forslag modtages med KYSHÅND!
apr 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 20
Kan din kat måske være stresset?
okt 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
tvivler på det kan være stress, men det skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på! Vi har to katte, og de bliver nusset og aktiveret osv, når de selv kommer til os.
Har selv tænkt om det kan være fordi hun er i løbetid, men det er hun jo bare heller ikke hele tiden (gudskelov
apr 2012
Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
apr 2012
Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Er det en ledning eller legetøj? They don't know the difference.
Så pak den væk, når du ikke bruger den.
Mew bed også i computerledninger som killing men et gentagende nej nok gange hjalp.
Det har intet med løbetid at gøre (men hvis det bekymrer dig, så få hende steriliseret. Så er den bekymring ude af verden)
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.083
I forhold til ledningerne så har vi det samme problem her og løsningen er at gemme dem væk. Jeg har afprøvet at smøre ledningerne ind i citron, camfer creme og go negl, han er fuldstændig ligeglad. Så væk med ledningerne.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
alt som et tyndt og bevæger sig bliver jagtet og ligger det stille kan det også friste
mitti er nu 9 måneder og jeg kan faktisk strikke med ham på skødet
masser af leg hjælper, så det vil jeg foreslå, men ellers så væk med alt som frister
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
okt 2013
Lukkede han-missen ud, koncentrerede mig lidt om hende med leg, købe ny oplader OG pakkede den væk = et styks rolig misse-pige!
Er sikker på det har været lidt stress, pga hun ikke har kunne få fred fra han-missen!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
At hun nu er rolig fordi du lukkede hankatten ud har nok nærmere noget at gøre med at hun er fertil og i løbetid, og jeg gætter på at hankatten også er fertil og derfor ikke kan lade damen være fordi han vil parre hende..
Gør begge katte en stor tjeneste og få dem neutraliseret..
okt 2013
At hun er i løbetid, eller hvad?
Bider ledninger i stykker