Syg kat på gaden, der langsomt dør :'( {{forumTopicSubject}}
Heej allesammen.
Herinde i ÅrhusC hvor jeg bor har vi en enormt sød mis til at rende rundt på gade ! I dømmer (jo det gør i nok) om hvor sød og kælen den er. snakker med alle og smid sig på fortovet foran de mennesker der komme gåenden fordi den gerne vil snakke. Nå men vidre til sagen. Den bor hos en børnefamilien i lejlighed, men den er altid på gaden og os og naboerne har på fornemmelse den meget sjælendt er inde - og derfor blev tyndere og tynder. Så sidste forå mener jeg det var forsvandt den pludselig og jeg mangelede en der lå foran døre og vente på jeg kom hjem. men pludselig efter 2 måneder ca. kom den tilbage ! - ligeså tyndt som et skelet ! ö. Vores genbo der havde taget katten lidt til sig og fodret den en gang imellem fortalte at den var blevet kørt ned, ogn havde haft brækket forbenet (man kunne også se den haltede) og kæben. altså havde den svært ved at spise og derfor var blevet så tynd.
nu idag har den det rimlig fik , men de sidste ugers tid har jeg lagt mærke til at dens pels er ufattelig grim, og den er begyndt at tabe sig igen synes jeg. Også nyser den hele tiden! jeg har overvejet at gå over til ejerne og spørge om de i det he taget passer den kat ?! men vores genbo har været til dyrlægen med den og de siger noget om den har hul i gane så vidt jeg har forstået og derfor ikke kan spise/drikke så godt. og dyrelægen kan intet gøre !
og nu vil genboen ikke længe have med katten at gøre - de frygtervel den vil smitte deres egen kat, og de kan ikke holde ud at se på det stakkelse væsen.
Så nu skal den bare dø langsomt på gaden af sult ?
det kan da ikke passe , hvad skal jeg gøre ved den?
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Kan du ikke tage til dyrlægen og forklare ham/hende situationen, så du måske ikke behøver at betale for aflivningen?
Ellers kunne du måske tage den til dig og forsøge at redde den, men med hul i ganen er det nok for syndt.
Jeg ønsker dig held & lykke, og ønsker at I finder den mest rigtige løsning!
Potekram herfra.
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
Jo tak, (:
feb 2005
Potedask.
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
Go' nat .
feb 2005
Potekram.
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 7 Emner: 7 Svar: 132
Men et eller andet sted, så viser fakta, at der ikke er tale om nogle voksne mennesker, der ikke påtager sig ansvaret for katten, så hvis det var mig, så ville jeg sørge for at katten blev aflivet. Det virker jo til at de er fuldstændig ligeglade med katten.
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 7 Emner: 7 Svar: 132
Syg kat på gaden, der langsomt dør :'(