Spørgsmål omkring våd mad der har stået på køl. {{forumTopicSubject}}
Mine katte får serveret våd mad morgen og aften . Jeg har så det problem at de sjældent tømmer dåsen om morgenen . Resten bliver omhyggeligt pakket om og sat på køl. Når jeg så serverer det igen synes jeg ikke de vil spise af det. Og de får det ikke køleskabs koldt men lunet og evt med lidt vand fra el kedlen. Det er lige meget hvilket mærke det er Lux , Bozita og Applaws eller andre.
Kan de virkelig smage det har været sat i køleskabet. Er det bare pjat eller fordi de ikke er sultne . Jeg gider snart ikke mere stå og bøvle med at sætte den rest på køl bare for at få lov til at smide det ud igen. Det gør ikke så meget med Lux og det jeg selv laver kogt eller råt men hvis det er dyr dåse mad synes man jo godt de lige kunne spise hele dåsen over et døgn.
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Og det giver i virkeligheden meget god mening, når man tænker på, at katte er bygget til at spise friske byttedyr med kropstemperatur
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
men jeg putter det aldrig i køleskabet, for det kan godt holde sig i skabet når det bare bliver brugt samme dag. Og ingen af mine vil have fra køleskabet.
til posemad har jeg nogle dimser til at lukke med, og til dåserne har jeg nogle låg.
jul 2008
de kan da ses på mit galleri -her er de alle sammen
men de spiser nu ikke alle sammen vådfoder, heldigvis.....
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Anja n - 19 katte det er godt nok mange. Hvad i alverden gør du når de vil snakke med dig allesammen på samme tid. Jeg synes det kan være svært nok at fordele sig nogenlunde ligeligt mellem to katte.
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Når jeg nu og da har store dåser, får de alt på en gang og de kan æde til de revner og resten ryger ud!
jul 2008
har da også et par stykker som slet ikke vil nusse, andet end hvis de selv lige gider. det er hellere ikke sådan at alle gider at snakke på samme tid, nogen af dem vil helst om eftermiddagen, og nogen vil hellere når vi går i seng.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Spørgsmål omkring våd mad der har stået på køl.