{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Ene-mands kat !..? {{forumTopicSubject}}


Ser i.. Jeg har på det sidste lagt mærke til at min kat virkelig ikke bryder sig om alle mennesker..
Hendes fortid er jo ikke den bedste - altså med at hun er blevet efterladt driv våd i en hæk og så sulten at hun snakkede mens hun spiste.. Efter jeg fandt hende tog jeg hende til mig og hun har virkelig været omkring mig lige siden. Altså hun ved udemærket hvem "mor" er..
jeg har f.eks haft en vinduespudser, en pedel, venner inde på mit værelse hvor hun er. Hun går fuldstændig i baglås og nærmest hopper op til mig eller gemmer sig langt væk under diverse dyner/tæpper. Jeg kan virkelig se på hende at hun er utryg ved andre mennesker og hun kræver godt nok sin tid før hun bløder bare lidt op over for andre..

Såå mit spørgsmål er .. Kan katte godt være "ene-mands katte" ?

Det skal lige siges jeg kan stor set gøre alt ved hende.. Hun spinder når jeg tager hende op, og hopper med glæde op til mig når jeg f.eks sidder i sofaen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ene-mands kat !..?
  • #2   8. nov 2011 tror jeg har formuleret mig forkert smiley
    men altså hun kommer stor set altid til mig ( for hun skal jo have tiden og valget om hun vil have opmærksomhed eller ej smiley )
    Jeg acceptere fuldt ud at hun ikke vil snakke med særlig mange udover mig.. For mig er det vigtigst at hun har det godt og gør det hun vil ( inden for rimelighedens grænser selvfølgelig ). Hun betyder utrolig meget for mig, og jeg tror hun ved at jeg kun vil hende det bedste..


  • #3   8. nov 2011 Kattedyret er heller ikke et flokdyr, det kan være derfor? smiley

  • #4   8. nov 2011 Tror skam godt at katte kan være 'ene-mands' missere..

    Vores Hector ændrer sig også når der bare kommer én på besøg. Ikke pga tidligere dårlig oplevelse, men han er en lille følsom genert gut. Han siger ikke et kvæk når der er andre end mig og min kæreste her, men når de er gået knævre han løs smiley
    Så de kan skam godt have deres egen mening om besøg.


  • #5   8. nov 2011 Thilde L

    det lyder som om du har bekrevet Tøsen ! smiley
    når jeg er selv med hende snakker hun løs og nyder at lave balade, men når der er gæster så er hun stille og gemmer sig helst lidt væk..


  • #6   8. nov 2011 Min Laura er fuldt ud en enemands kat ! Hun hader når jeg får gæster og især hvis det er hankøns gæster ! Så forsvinder hun ind på mit værelse og under min seng hvor jeg har en lille kasse til hende når nu hun er som hun er smiley og hun kommer først frem en halv time efter gæsterne er kommet smiley den eneste udover mig hun sådan ikke gemmer sig for er min niece på 11 men hun har virkelig os haft tålmodighed og stædighed til at sidde lige ude for døren kalde på hende og have noget lækkert til hende når hun kommer frem smiley så ja tror bestemt de kan være enemands katte smiley

  • #7   8. nov 2011 Katte kan meget nemt være en-mands dyr, min mors kat er, og bliver helt kulret når der kommer andre ind hjemme hos hende end der plejer og min hankat er i en grad så han er agrasiv hvis andre kommer ind i vores hjem

Kommentér på:
Ene-mands kat !..?

Annonce