Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny killing i hjemmet
  • #3   11. feb 2014 Killingen er ik gammel nok endnu. Den voksne er for længst smiley

• #4   11. feb 2014 Killingen er gammel nok der sker intet ved at kastrere allerede det er bare en gammel ide nogen dyrlæger har. Jeg har selv fået neutraliseret killinger i 11 ugers alderen og på internaterne gør man det også meget tidligt

• #5   11. feb 2014 Dog skal katten have en vis vægt af hensyn til narkose.
    Men ellers som Lotte siger, lad dem klare sig selv smiley

• #6   12. feb 2014 Hmm okay må jeg hellere spørge min dyrelæge om
    smiley men tak for svar

Tager gerne imod flere råd smiley

• #12   12. feb 2014 Enig med de andre, få killingen neutraliseret, den er forhåbentligt minimum 12 uger.
    Sammen føring kan tage tid.
    2 af mine blev hurtigt venner, min gamle er på det sidste begyndt, at lege slås med Mitti smiley Mitti har været her siden august.

profilbillede
  • #13   12. feb 2014 Fra septemer smiley

Han (killingen) angreb lige en af hundene. Ville dette muligvis også stoppe efter kastration?

• #15   12. feb 2014 Dyrlægen smiley

Strinte Begynder katte først på i 10 mdr alderen smiley så det er der god tid til hvis det var problemet smiley

Men kunne godt være han skal kasseres mandag så.

Men kun hvis der er stor sandsynlighed for at det hjælper på hans aggressive adfærd for ellers kan min mor ikk beholde ham

• #16   12. feb 2014 Det med de 10 mdr er vist en and smiley jeg har hørt om han katte som har parret en hunkat som 5-6 mdr.
    Da jeg på et tidspunkt fik en hankat på 8 mdr, som skulle fikses når han var faldet til, gik der ikke 14 dage før kuglerne var 4 doblet i størrelse smiley og det hastede med, at få dem fikset, han blev roligere da de var væk!

• #18   12. feb 2014 Har haft 13 hankatte det sidste par år
    ingen strintede før de var over 10 mdr xD

Men det er jo også uden betydning nu

Mit spørgsmål er jo om den aggressive adfærd forsvinder efter kastration smiley

• #20   12. feb 2014 Okay tak smiley

Kommentér på:
Ny killing i hjemmet

Annonce