{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

klap mig... kan ikke mærke at du aer mig :) {{forumTopicSubject}}

Min blandingskat Silver, er efterhånden blevet 10 mdr og blevet en del større end de gamle katte jeg har og vejer også snart 6 kg... Han er en meget glad dreng og er nok den mest aktive af katteflokken...
Men også en drille pind.. Han bliver sat på plads af Rosa,min anden hunkat og min anden hankat Simba, i tide og utide smiley
Og skal da også lige have sine slåskampe med Bobo,min chihuhuadreng.
Men minuset er,dvs (det er ikke et minus,men bare for sjov) ,at han nu er blevet så stor, man næsten føler han skal kæles med som en hund smiley
Jeg klapper ham, muler ham og tumler med ham på gulvet og i sofaen og han ligger bare og nyder det og spinder smiley
Men har dog brug for at få lide længere ben... Silver slæber alverdens buske og træer med ind fra haven,så børsten skal jo i brug, helst et par gange om ugen... Ikke noget han bryder sig om,men lader mig dog gøre det selvom han lige skal mijawe lidt og sætte tænderne i... slikken bagefter smiley
Han bliver vendt om på ryggen på mine ben,men nu blevet for lang what to do?
Han ligger tit og sover på spisebordstolene ligesom de gamle katte... der skal 2 stole til,ellers falder han ned smiley

Når jeg går i seng,skal han absolut komme trampende op i sengen og gå rundt på min mave... og så lægge sig,så han fylder hele skærmen når jeg vil se tv inden jeg skal sove.

Findes der omvendt substral eller skal jeg nøjes med at give ham mad hver 2 dag? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klap mig... kan ikke mærke at du aer mig :)
Kommentér på:
klap mig... kan ikke mærke at du aer mig :)

Annonce