2.102 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Min kat miaver hele tiden - ny kat? Min kat miaver hele tiden - ny kat?
Hej i søde katte mennesker
Min kæreste og jegs steriliseret hunkat på snart 2 år, er begyndt og miave hele tiden. Hun har legetøj og et klatretræ fra gulv til loft, så der burde være nok til aktivitet. Hvad kan dette skyldes?
Vi har snakket om at få en kat mere, men vi ved ikke om det er bedst med en killing eller en voksen kat. Hun er en lille diva
0 synes godt om
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men muligheden er også at hun keder sig..
Er hun indekat og født som indekat?? Altså aldrig været ude til fritløb??
Hvis det er fordi hun vil have selskab, så vil en killing/ ungkat nok være bedst..
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Nogle katte er bare snakkesalige. Gizmo snakker, når hun mangler noget, hvad enten det er at kattebakken skal renses eller madskålen skal fyldes... eller bare for at se om jeg rejser mig, så hun kan stikke af.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Og der er bestemt ikke nogen garanti for at selv om hun keder sig at en anden kat vil være lykken, for hvis hun er en rigtig diva som du skriver, så er det nok tvivlsomt at hun vil dele hjem med en anden kat uanset alder, dog kan en killing være nemmest at introducere..
Du skriver i øvrigt: Hun har legetøj og et klatretræ fra gulv til loft, så der burde være nok til aktivitet. jamen hvis der ikke er nogen der leger med legetøjet med hende (altså dig) så er det da ikke sjovt, du skal jo være en del af hendes aktivitet, sådan er det at have kat, de skal underholdes, alt andet er da ikke sjovt..
mar 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Min kat miaver hele tiden - ny kat?