{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

døv kat ? {{forumTopicSubject}}

jeg har tante Tille, som for en mdr siden var en tur til dyrlæge pga forkølse. da vi kom hjem var hendes øre meget vådt. vi havde ikke kørt med vinduet åbent eller sådan noget. Det enest var at jeg havde Mio med, da han også skulle til dyrlægen, og han råber altså lidt højt - men det gør Tille også.

så i sidste uge, måtte jeg afsted til dyrlægen igen med Tille, da hun var blevet "fuld", og så havde jeg en mistanke om at hun ikke kunnne hører.
hun fik en pencillinkur (indsprøjtning) og nogle øredråber, da dyrlægen havde en mistanke om at hun måske havde væske i det indre øre. Hendes trommehinder er fine, og der er ikke noget at se i ørerne.
Men i dag fredag ja så er hun stadig døv, til trods for at der snart er gået to uger.
Så jeg vil kontakte dyrlægen igen.
Men der er nogen andre som har prøvet det med deres kat?

nu har jeg så mange men har aldrig oplevet det før. jo at hun bliver fuld, den tur tog hun for 1 år siden, hvor en af de andre også havde en tur, men dyrlægen fandt aldrig ud af hvorfor de gjorde det. de havde dog en mistanke om en virus, da det gik over på pencillin.

men jeg har nu aldrig oplevet at de bare bliver døve. Og hun kan altså virkelig ikke hører. Hun bliver hammer forskræket når vi kommer hen til hende.Heldigvis er hun indekat med løbegård, men alligvel.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  døv kat ?
Kommentér på:
døv kat ?

Annonce