322 visninger
|
Oprettet:
snak {{forumTopicSubject}}
Hej dejlige mennesker, er jeg den eneste som tror at hunde og katte forstår hvad man siger? For desmo min kat hvæser eller river når jeg siger at hun er dum eller grim.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Mew reagere på når jeg siger noget til hende, men ikke når min kæreste gør det, fordi vi siger det forskelligt
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 819 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 119 Svar: 7.446
Men det er ikke sådan, at de forstår alt, hvad man siger.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
på internattet i starten så de andre ansatte godt nok lidt mærkeligt på mig. men især vores pensionatskatte kunne godt lide det. de manglede jo hyggen hjemmefra.
så jeg er nok lidt tosset, men kun for kattens skyld
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Det svare lidt til hvis du kun forstår dansk og tager til tyskland..
Du forstår ikke rigtig hvad de siger, men kan i deres mimik se deres sindsstemning
aug 2013
Følger: 1 Svar: 50
Men det er bestemt hyggeligt at snakke med sin hund.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Til at begynde med syntes jeg det var svært, at læse min bobtail, men syntes selv det gik hurtigt med, at klare det uden halen
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Det er også derfor man anbefaler et godt enkelt kalde navn til hunde og katte som Tara , Rex m.m de lærer så lyden mere end navnet. Jeg kender bedst min ældste kat og nogen gange kan jeg høre sådan et underligt whau whau fra mit arbejdværelse det betyder mor kom lige og tag dig af mig. Jeg ligger her i hængekøjen og ville faktisk gerne snakke lidt. Andre gange blive jeg tydeligvis hentet men ikke sådan at katten faktisk siger noget. Den kommer bare ind i stuen kigger på mig og vender sig og venter i den retning jeg skal følge med i . Lyden af godbidder læres også ofte hurtigt. Hunde kan du lære håndtegn på afstand i starten kombineret med lyd som sit med længere og længere afstand. Det er faktisk sjovt, men de er mere flokdyr og derfor nok lettere at træne. Katten er mere sin egen og derfor kan man ikke være sikker på den gider selv om den måske godt kender ordet eller lyden.
snak