{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Hvordan stopper man lige sig selv??? {{forumTopicSubject}}

Pænt goddag smiley

Ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette emne. Lidt luft måske?

Jeg var så uheldig, at miste min dejlige missemand til en dum bil i december måned - snøft smiley
2 måneder forinden var min daværende kæreste og jeg gået fra hinanden...

Så der blev pludselig larmende tomt i min lejlighed og det er der stadig! Specielt efter jeg mistede Brownie - min lille puttetrold..

Jeg er oprindelig ikke kattemenneske - katte er dejlige, men har aldrig selv ville have en. Men det fik jeg smiley
Nu har jeg dog besluttet mig for, at jeg skal ikke have kat i nærmeste fremtid. Da jeg også går og venter på en hvalp.

MEN..... Åhh, jeg kommer jo til at sidde og kigge på de der dejlige søde små uldtotter der mangler nye hjem.
Har sågar taget mig selv i, at kigge på nogle internaters hjemmeside. -.-
Mit hjerte smelter lige meget hver gang. Og mit hoved er ved, at eksploderer med alle de spekulationer; "hvis nu dit og hvis nu dat... så kunne det lade sig gøre"...

Men mit hjerte kan ikke bære en ude kat, som det ser ud nu. Og min lejlighed er for lille til at have indekat. Derfor skal jeg IKKE have kat pt..
Hvordan stopper man lige sig selv smiley ?

Kom gerne med nogle gode bud og-eller skræmme historier og hjælp en desperado - inden jeg ender som kattedame smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan stopper man lige sig selv???
  • #1   25. mar 2014 Man lader være med at købe og bare kigge smiley

    Og en lille lejelighed er nu ingen forhindring, men ville dog ikke holde en kat indenfor selv smiley


  • #2   25. mar 2014 Jeg er oprindelig ikke kattemenneske - katte er dejlige, men har aldrig selv ville have en. Men det fik jeg
    Nu har jeg dog besluttet mig for, at jeg skal ikke have kat i nærmeste fremtid. Da jeg også går og venter på en hvalp.


    Du har faktisk allerede svaret dig selv.
    Nu har du besluttet dig for en hvalp og du har jo prøvet at have kat og din lejlighed er for lille - altså:

    Hårdt og kontant:
    Glæd dig til vovsen ankommer og glem katten.
    Ikke så let?
    Nej, men der er jo en mulighed for at blive plejemor for et internat eller hittekilling.dk så har du dem jo kun i 12 uger max.


  • #3   25. mar 2014 Beltane - jeg ville heller egentlig ikke selv holde indekat. Det var egentlig mere så det ikke kom som et forslag.
    Jeg kan love dig for at jeg får kigget. Har endnu ikke "kommet til" at købe nogle dyr smiley

    Marianne - det gør jeg skam også. Men der er næsten et år til. Så det er svært med tålmodigheden.. smiley

    Jeg ved godt jeg ikke skal - men åhh hvor er det svært at modstå fristelsen ... smiley De dejlige dyr!


  • #4   25. mar 2014 Altså vi bor to mand og en kat på 26 kvm og katten er indekat - det fungere fint smiley

  • #6   25. mar 2014 hvis pladsen er for lille til kat.... hvordan er der så plads til hund?

  • #7   25. mar 2014 Momo: Ja det må jeg nok hellere. Må vist rive mig selv lidt i nakken og stoppe med at kigge annoncer smiley
    - Ja det var i hvert fald på ingen måde meningen.

    Maria - bor i 2? smiley
    Jeg bor alene på knapt 30 - er ved at blive sindssyg af pladsmangel.. Jeg tager hatten af for dig/jer smiley !


  • #8   25. mar 2014 Ja mig og kæresten smiley her har vi til d. 1 boet i to år smiley

  • #10   25. mar 2014 Vil sige at det er langt nemmere og udnytte 30 kvm til en kat end det er til en hund. En kat kan man lave hylder som bugter sig under loftet osv. det kan man ikke rigtigt med en hund smiley


  • #11   25. mar 2014 Christa - en hund kan man, i modsætning til en kat, bruge rigtig meget tid sammen med udenfor hjemmet hver eneste dag. Så jeg forstår godt, at man kan have hund på 30 kvm, men ikke inde-kat.




  • #12   25. mar 2014 Altså nu vil hunden udvokset mindre min afdøde kat var.. Og han var udekat.
    Samtidig har en hund ikke brug for ting at kravle på som en kat (hvilket jeg ikke har noget af og heller ikke har plads til/ønsker at hænge op)

    Derudover skal den ikke være i lejligheden 24/7. Så jeg mener der er plads nok så længe den bliver aktiveret nok, (hvilket den vil blive da den skal "med rundt" og være ude en masse).
    Og det er det jeg mener jeg ikke ville kunne tilbyde en indekat smiley


  • #13   25. mar 2014 Momo: det går fint og lejen er billig.. Så længe vi begge er studerende er det jo perfekt smiley
    Mille har massere af ting i højde og bliver aktiveret af os. Hun har aldrig været vant til andet så jeg tror ikke hun lider nød smiley


  • #14   25. mar 2014 # 13) Men Maria - det kniber jo med at få søvn nok ;-).

    Nå ja, det gør det så også på mine 70 kvm, men jeg har jo faktisk muligheden for at bære snorketrutterne ned i stuen - og det sker da også af og til).


  • #15   25. mar 2014 Tinka : det er kun når hun synes hun skal køles smiley var mest da hun var køling så blev lidt overrasket over at hun gjorde det igen den nat smiley
    Det er 7-9-13 ikke sket siden smiley


  • #16   26. mar 2014 man kan hvad man vil.

  • #18   26. mar 2014 Jeg vil nu give Momo ret. Nej, det er ikke gulvkvm. det handler om, men om de kan komme op i højde.

    Jeg startede med en ét værelses på 50 kvm. Der boede jeg sammen med min kat og jeg ville betakke mig for at have flere katte og evt. kæreste boende på så få kvm. Også selvom Mickey var ude/indekat.
    26 kvm. så er det i hvert fald "socialt" smiley


  • #19   26. mar 2014 Ja det er MEGET socialt smiley
    Men som jeg skrev før har Mille massere af højder smiley
    Og herhjemme er ingen regler omkring borde osv, de bliver tørret af inden brug smiley

    Det jo heller ikke for evigt vi skal bo her, det er jo en studiebolig. Vi skal bare have sparet op til indskud og så blive færdig med udd. smiley


  • #20   27. mar 2014 Jeg tager stadig hatten af for dig :')
    Men bor selv i studiebolig. Det er en rar opfindelse - når man er "fattig studerende" smiley


  • #21   27. mar 2014 Rigtig rart, dejligt billigt smiley
    Tror det hjælper lidt at vi flyttede sammen da vi var helt nyforelskede smiley så vænnede vi os jo til lejeligheden da alt var rosenrødt smiley


  • #22   27. mar 2014 Hehe det har du nok ret i. smiley

Kommentér på:
Hvordan stopper man lige sig selv???

Annonce