{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Det løb mig koldt ned af ryggen .. {{forumTopicSubject}}

Har været ude for en lidt spooky/sjov episode, som jeg gerne vil dele med jer, da jeg simpelthen ikke kan komme mig over "tilfældet" hehe ..

Jeg sad en nat sammen med min veninde og så Final Destination 1+2, til jer der ikke har set den, så kommer der et kort resumé..

Den handler om dødens plan, en del unge skal på ferie/skoletur (både i 1+2'eren)
I 2'eren holder de så ved en afkørsel til motorvejen, og pigen der køre bilen, får pludselig et flashback, hvor hun ser en KÆMPE truck med store bjælker af træ, spændt fast med kæder, i det her flashback, løsner de her kæder sig, og bjælkerne slipper løs på den her vildt traffikeret motorvej, og smadre ALT, folk bliver sprængt i luften, får gennemboret bjælke igennem hoved/kroppen, biler samt motorcykler der bliver smidt op i luften, bliver flænset midt over, kort og godt, man ser DETALJERET hvordan folk bliver slået ihjel. Da hun vågner op igen, sker ALT hvad hun lige har set i "drømmen".

Det "hold" som ikke omkom ved denne ulykke, bliver så forfulgt af døden, og bliver slået ihjel en efter en, ved de mest MÆRKELIGE uheld.

Her kommer det så ..

Et par dage efter er mig og min veninde på vej til MacD i Køge, vi holder så for rødt i et kryds inden vi skal dreje af (der er okay traffik da folk lige har fået fri), da vi så holder der og skriger halsen fuld til 100FM, knalder min veninde mig på armen, og peger op i bakspejlet..

Jeg kigger så, og hvad holder der 2 biler bag os?!
En KÆMPE truck med store bjælker af træ, som er spændt fast med kæder..
Det mest klamme er at det bare løber mig iskoldt ned af ryggen, og min veninde går helt i panik, og råber "FUUUCK, VI SKAL UD HERFRA", hun overhaler resten i rækken, og kører midt ud i krydset og laver en uvending, alle de andre biler dytter og ruller vinduet ned og begynder at råbe og skrige, min veninde råber så til dem "Fuck jer mand, ser i aldrig film, jeg skal fandme ikke være her", og så køre hun bare i fuld fart i en helt anden retning end den truck skal (det skal lige siges at firmaet Junkers, ligger tæt på det kryds hvor vi holdte)..

Hun kørte i 10 minutter uden at sige en lyd, med store spilede øjne og sammenklæbende læber og stopper pludselig op og siger "Vi skal aldrig på MacD derude mere, jeg tager aldrig derud mere"

Hehe .. Alt det pga en film, men forstå mig ret, det var ret spooky at det lige sker, få dage efter vi har siddet og set en film hvor det her uheld sker, måske en overdrevet reaktion, men film eller ej .. jeg blev fandme bange ...

Det kalder jeg dækme for et gys .. Og så må der grines smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det løb mig koldt ned af ryggen ..
  • #1   8. apr 2006 Det må jeg sige..
    Det lyder godt nok lidt vildt.
    Er det en ny fim der er udkommet? Den kunne jeg og min kæreste godt tænke os at se.. Lyder fed.
    Kan godt forstå der løb koldt ned af ryggen..
    Uhh...


  • #2   8. apr 2006 *gggg* smiley I lyder som et farligt bekendskab på de danske veje *ss* smiley Men kan godt huske et'eren!! De er onde de film. Så jeg ville nok heller ikke være for glad for at se mig selv i en ligende situation!!! *ggg* Men skæg historie smiley


  • #3   8. apr 2006 Nej, det er som sådan ikke "nyudkommet" film.. den første er fra år 2000.
    Men som skrevet, at den hendelse jeg beskriver i min tråd, er fra 2'eren ..

    De kan selvfølgelig lejes i blockbuster (og købes i butikker) - de er helt klart gode, og skal ses smiley


  • #4   8. apr 2006 årh ja! hvor spooky! det har jeg os prøvet!! loooooool

  • #5   8. apr 2006 Har ikke set filmen og meget sjov historie = ) Kommer fra en by der ligger 6-8 km fra køge og kender det omtalte krys ret godt. (tog kørekort i køge) Synes det lyder vildt for hun satte begge jeres liv på spil. Når men i slap fra det hele og havde en vild oplevelse. *lol*

  • #6   8. apr 2006 vil lige sige at der på intet tidspunkt blev sat liv på spil!

  • #7   8. apr 2006 havde ellers besluttet mig for ikke at kommentere dette indlæg, men ka altså ikke holde mig fra det. har set den omtalte film osv. men derfra og så til at ikke kunne kende forskel på fantasi og virkelighed, den er squ for langt ude, din veninde har jo sat jeres og andres liv på spil med hendes total tåbelige stunt, ka man ikke kende forskel på fantasi og virkelighed skal man så nok ikke lige se den slags film. ja, jeg er lidt harm over det, lever af mit kørekort og ser tit og ofte den slags tåbeligheder. er glad for der intet skete*S*

  • #8   8. apr 2006 johnny - roooolig nu --- det er mig der er veninden! og jeg satte på intet tidspunkt vores eller andres liv på spil!

    jeg ventede pænt til det blev grønt - før jeg drejede!
    men du ved - overdrivelse fremmer forståelsen!



  • #9   8. apr 2006 er da helt rolig, men som indlægget er skrevet lyder det som om den handling du lavede var hel vild og tåbelig, har jo kun det skrevne ord*S* har selv tænkt tanker i den retning når jeg ser en dårlig læsset bil med rør el lign, men det er så urealistisk i filmen osv, men derfra og så til at gøre noget "desperat" nej vel. men ok sket er sket, life goes on, så no hard feeling herfra*SS*

  • #10   8. apr 2006 jeg kører faktisk altid pænt - pænere end så mange andre - så jege r bestemt ikke til fare for nogen i trafikken - udover den fasan jeg kørte ned i sidste uge..

    :o) men nu vil jeg smutte i seng.. ha en fortsat god aften/weekend


  • #11   9. apr 2006 Så tror jeg lige vi tager en slapper en gang..

    Forskellen på det er: Hvordan JEG skriver det, og hvordan I læser det .. Stor forskel, der var på intet tidspunkt hvor vores liv blev udsat for fare, overhovedet..

    Glem de der dømmende ord, bla dig Johnny, og tag historien som en sjov hendelse, istedet for "Ja totalt latterligt, fuldstændig tåbeligt, psykopat og bla bla bla"

    Jeg siger ikke at det er det du skriver, men det er den tone du starter med at lægge ud..

    Læs historien og grin af vores reaktion smiley


  • #12   9. apr 2006 Jamen glæd dig til Final Destination 3 kommer smiley og vær glad for der ikke skete dig noget smiley

  • #13   9. apr 2006 Trine: Say what? Kommer der en 3'er? Uha, det vil jeg glæde mig til smiley

    Tak for informationen .. smiley Rigtig god weekend til dig ..


Kommentér på:
Det løb mig koldt ned af ryggen ..

Annonce