{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

hunkat i konstant løb..! {{forumTopicSubject}}

jeg har en sød mainecoon pige på 2 år, som vi havde valgt at lade få sit første kuld killigere nu her.

MEN må siges at være løbet på problemer.. vi har selv en mainecoon hankat, som osse er yderst intr i hende,, han følger hende og hopper på hende flere gange daligt. men det er så det..!!!

hun har været on/off i løbetid i 2 mrd nu, hun går i løb, ca en uge, og holder pause et par dage, og så igen i løb. og sådan bliver hun ved..

han forsøger gang på gang efter bedste evne.. men som om der ikke rigtigt sker mere i den sag..

nu har jeg så opdagede at han rent faktisk har fået lavet et grimt mærke i nakken på hende af han bider sig fast.

jeg undre mig meget over denne udvikling, og håber der måske er nogle der ved hvad det skyldes og hva man evt kan gøre!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunkat i konstant løb..!
  • #1   22. jun 2011 Det med mærket i nakken er ikke unormalt. Han holder hende fast,
    Men det du beskriver er hormonproblemer og det er frygteligt synd og stressende for din hunkat. Havde jeg en hunkat der var så slemt belastet af hormoner, ville jeg ikke avle på hende, det kan gives videre til killingerne.
    Men jeg tror ikke du skal regne med at du får killinger med det samme, så jeg vil anbefale dig at give hende p-piller i en periode og evt snakke med dyrlægen om det. Der kan være større risiko for cancer når der er uballance i hormonerne, så det bedste ville være at neutralisere hende og glemme alt om killinger.


  • #3   22. jun 2011 ok lyder meget logisk 1000 tak for jeres tid og råd, vil tage hende med til dyredockteren;)

Kommentér på:
hunkat i konstant løb..!

Annonce