{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

hunkat i løb {{forumTopicSubject}}

Hej hej vil lige høre jer herinde, jeg har en main coon, hunkat, som jeg har haft ved hankat, men det kom der desværre ikke noget ud af og hankatteegeren vil ikke have hende ned igen.
Så har jeg en halv norsk skovkatte killing far november 2009. Jeg tænkte, han kunne parre hende den første gang.

Nu kommer mit problem så, han er jo ikke mit valg til hunkatten, vil gerne have en maincoon på hende, men der er sq da for dyrt, hvis det skal koste 1000,- kr hver gang og der ikke sker noget, kan der måske også være noget galt med min hunkat.
Hvor gammel er killinger som regel inden de kan finde ud af det, han skulle jo gerne kastereres inden han begynder at strinte.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunkat i løb
  • #2   10. maj 2010 Ja jeg har hørt noget med fra 6 måneder.
    Vores hankat var kun 10 måneder da han fik gjort vores hunkat gravid. Det endte så heller ikke godt, men det tror jeg ikke havde noget med hans alder at gøre.

    Held og lykke smiley


  • #3   10. maj 2010 Hvis der er papirer på hankatten er 1000 kr meget billigt. Der er forskellige måder man laver en parringsaftale på. Jeg betalte 3500 for en parring, og det var inklussiv 3 omparringer hvis det ikke lykkedes eller der var under 3 levedygtige killinger. Andre tager mindre, men vil så have et beløb pr født killing eller have førsteret til en killing. Så er der nogen der oveni kræver for ophold. Hvis du skal have tavler på dine killinger, så skal du huske at have en parringsattest fra hankatte-ejeren. Men bruger du din egen er det jo ikke et problem, da de jo ikke kan få tavler,

Kommentér på:
hunkat i løb

Annonce