{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

KatteGalleri.dk
KatteGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
10. maj 2004
Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226

KG-Info: Nyt på siden og iPhone-app! {{forumTopicSubject}}

I dag har vi uploadet nogle ændringer, som led i at gøre siden mobilvenlig. Det er et længerevarende projekt, og derfor vil der fra tid til anden ske få ændringer her på siden.
Det du, som bruger, mest vil lægge mærke til, er:

- Baggrundsfarven har ændret sig lidt
- Dit profilbillede er blevet beskåret - og nu er kvadratisk.

Desuden kan vi fortælle, at arbejdet med vores app skrider fremad. Vi er nu i en af de sidste testfaser, og glæder os meget til at kunne præsentere den for jer.

App’en kommer i første omgang til iPhone, da langt de fleste, der tilgår siden via smartphone har iPhone. Det betyder dog ikke, at vi har glemt Androidbrugerne, og vi kigger allerede nu på Android-app, som vil gå i gang efter søsætniningen af iPhone-appen.

Mvh. Rikke/KatteGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KG-Info: Nyt på siden og iPhone-app!
  • #1   7. apr 2014 smiley

    profilbillede
  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #3   7. apr 2014 NFO: Som beskrevet i startindlægget, så er billedet blevet kvadratisk, så det er desværre ikke noget, vi kan gøre noget ved. Men du kan uploade et nyt billede, som er kvadratisk smiley

    Mvh. Rikke/KG smiley


  • #5   7. apr 2014 Vil appen være gratis?? (:

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #6   7. apr 2014 Liv: Ja, app'en er gratis smiley

    Mvh. Rikke/KG smiley


  • #7   7. apr 2014 Hvor er det synd smiley hvor er billederne blevet grimme smiley

    Øv øv... forstår slet ikke man skal lave det om hele tiden, og hvorfor skal vi have alt på vores telefoner smiley



  • #8   7. apr 2014 Kunne være rart hvis i også ville lave en app til windows phone, så os med denne type mobil også kunne hente app'en. Jeg er en af dem, som snart får en Nokia Lumia 520 (windows phone) og ville gerne kunne benytte sådan en app.

  • #9   7. apr 2014 Dejligt at der kommer en app smiley
    He Susan
    Tænkte godt nok på ar det var et mystisk avartar du pludselig havde smiley


  • #15   7. apr 2014 Jeg er ALTID på fra mobilen (android) og er ikke imponeret over de "nye" profil billeder. Jeg har aldrig haft problemer med de gamle billeder, hvad skulle forskellen lige være? Hvorfor skal de nu være kvadratiske?


  • #18   7. apr 2014 Ja enig den der beskæring af profilbillederne er da noget skod..

  • #22   8. apr 2014 Synes det er rigtigt ærgerligt med alle de ændringer hele tiden...
    Hver gang synes jeg bare det bliver lavet om til noget ringere smiley


  • #25   8. apr 2014 Jeg kan godt lide de nye ændringer smiley Men nu er mit profilbillede også stadig hel.

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #27   8. apr 2014 Lotte S: Fejlen med "Gå til ulæste" i grupper skulle meget gerne være rettet for noget tid siden - hvis det ikke virker hos dig, så skrive til os her: www.kattegalleri.dk/faq - med link til gruppen, angivelse af evt. tråde, hvor vi kan se problemet, så kigger vi nærmere på det.

    Mht. kolonnen til højre "nyeste emner", så virker den fint herfra - virker det stadig ikke hos dig?

    N9nna: Når du tilgår siden nu - så er den ikke mobiloptimeret - det er det vi arbejder hen imod - så det kan godt være det virker som en forringelse nu, men det vil det ikke være på sigt.

    Vibse: Faktisk er en af de nye ændringer, at vi har fjernet favoritfunktionen igen - der var meget få, der brugte den - og du er den eneste på alle vores gallerier, der har opdaget, at den mangler. Så det er desværre ikke en fejl.

    Vi arbejder jo for at siden skal blive bedre, og vi håber at I bliver glade når I ser det endelige resultat - både med app, og med den mere mobilvenlige side.

    Til sidst - hvis I oplever fejl, så skal I endelig melde det ind på www.kattegalleri.dk/faq smiley

    God dag til jer alle smiley

    Mvh. Rikke/KG


  • #29   8. apr 2014 Jamen skal vi der bruger siden fra vores pc, så enten smide vores pc ud, og købe en mobil der kan det hele eller skal vi bare gå, fordi der ikke er plads til os der er for gammeldags smiley

    Jeg synes det hele er så trist smiley vibse`s nye profilbillede siger nøjagtig hvordan jeg har det med alle de ændringer smiley


  • #30   8. apr 2014 Øv altså med favoritvalget, jeg var så en af dem der flittigt brugte den..
    Og nej Vibse var ikke den eneste der opdagede det, men hun var den eneste der påtalte det smiley

    Ja jeg må indrømme at jeg syntes der tages utroligt meget hensyn til dem der vil bruge deres mobil som computer at det betyder at os der er "gammeldags" og udelukkende bruger en pc vi bliver nedgraderet, så tingene skal besværliggøres og nedprioriteres for os øv..

    Jeg kan ikke forstå hvorfor sådan en ting som profilbilledet absolut skal ændres for at siden kan blive brugervenlig på telefoner, ja ok jeg er ikke den store computernørd, men helt ærligt..


  • #32   8. apr 2014 Hov hov NFO det var da en oplysning der var interessant smiley

    Det vil vi da gerne have en respons på fra Rikke eller Bazoom smiley


  • LNS
    LNS Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 20
    #34   8. apr 2014 Hold nu, hvor kan I brokke jer...

  • #36   8. apr 2014 Kan man ikke gøre så den automatisk formindsker billedet? Så de eksisterende billeder ikke bare bliver beskåret?

  • #37   8. apr 2014 Øv NFO smiley

  • #38   8. apr 2014 Jeg har aldrig haft problemer med siden, selvom jeg er på fra mobilen og er ikke tilfreds med at billedet er kvadreret smiley
    Det var da bedre før, da jeg kunne se hvem der var hvem smiley
    Siden har aldrig været et problem for min mobil. Måske er det bedre at arbejde på appen end at mobiloptimere hjemmesiden... Så kan man jo selv vælge hvilken man vil bruge
    Jeg kommer nok aldrig til at bruge appen, da de aldrig har alle de funktioner hjemmesiden har og jeg vil ikke nøjes!


  • #42   8. apr 2014 Jeg har ikke mit profil billede liggende på computeren længere smiley Så kan jeg til at gemme og alt muligt andet før jeg kan lave det om

  • #43   8. apr 2014 Angående det firkantede billede så er er da virkelig ingen grund til at gøre det værre end det er, det er da bare at finde et nyt billede eller redigere det gamle lidt smiley
    Beltane: dit billede ser da helt fint ud??? smiley
    Det er vist bare et spørgsmål om at vende sig lidt til de nye ting. Og måskevære lidt åben overfor det nye.


  • #46   8. apr 2014 smiley

  • #47   8. apr 2014 Rikke: Det kan godt være det er noget i allerede har gang i men, det der med at den øverste bjælke "hænger ved" når man ruller ned, kommer det til at være på mobil også når nu i vil gøre den mere mobil venlig? Det ville jeg helt sikkert synes om i hvert fald! (:

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #51   9. apr 2014 Hej alle sammen!

    Vi tager selvfølgelig imod både ris og ros - det er ikke sikkert vi svarer på alt, men vi læser med.

    Som du selv skriver i tråden, NFO-Moar, så er det en and, at man på MCG ikke kan slette emner selv. Det fungerer på fuldstændig samme måde som her. Én tråd/ét indlæg kan man slette om dagen smiley

    Mht. billedernes format, så er det KUN profilbilledet, der er blevet beskåret og selvfølgelig ikke i hverken fotoalbums eller i kattense profiler smiley

    Lotte: Hvor er det, du ikke kan se OT i forumoversigten? Det vises fint både på forsiden og sektionsforsiden her hos mig.
    Er det populære emner på forsiden, du taler om, hvor der ikke bliver opdateret, hvis tråden er slettet? Eller er det på forumsektionsforsiden?

    Liv B: Om menuen også kommer til at hænge med på mobil - det ved jeg faktisk ikke, så der må jeg være dig svar skyldig smiley Men det kommer an på, om det er muligt på mobil. Jeg har ikke set det på andre mobilsider, så jeg tvivler på det.

    Mht. favoritfunktionen, så er vi kede af, at nogle af jer kommer til at savne den, men det er ikke en beslutning, der bare er taget ud i det blå. Det er en meget lille procentdel af brugerne, der anvendte den.

    Mvh. Rikke/KG smiley



  • #52   9. apr 2014 Vibse jeg er som dig rigtig ked af at favoritfunktionen er fjernet, for jeg kan ligesom dig heller ikke huske overskrifterne på tråde der er interessante og havde en god del gemt i mine favoritter, de er nu så pist væk, hvilket ærgre mig..

    Rikke jeg syntes faktisk ikke at i gav den funktion en særlig lang prøve tid, jeg skal indrømme at i starten da den kom, tænkte jeg hvad skal jeg dog bruge den til, men efterhånden som jeg lærte alt det nye at kende, så fandt jeg faktisk en stor fordel i favoritfunktionen, måske i kunne havde spurgt om hvor mange der ønskede den inden i slettede den..

    Men nu har i jo taget jeres beslutning desværre smiley


  • #55   9. apr 2014 Liv B - Nej det gør det ikke, der er skåret noget af håret i den ene side, så det ligner jeg ligger hovedet op af siden

  • #60   9. apr 2014 Ej, hvor er det bare skod at favoritfunktionen er fjernet! smiley Eftersom den er fjernet fordi der ikke er så mange der bruger den, vil jeg da lige spørge hvor mange, der bruger de gule demensbjælker, eller de mest populære søgeord?

    Nå, men jeg vil søge efter nogle af de emner, jeg havde gemt. Og så opretter jeg da bare en tråd, med links til de tråde. Hah!


  • #61   9. apr 2014 Angående den manglende favorit knap. Så kan man da bare lave en mappe i bogmærkelinjen og så have dem liggende der. I hvert fald i Chrome, nu ved jeg ikke lige med bogmærker i IE.

  • #64   10. apr 2014 Jeg kan desværre ikke lige huske så mange af dem, Vibse. Nogle af dem, jeg husker - og som jeg ikke kan finde - er måske forsvundet med slettede brugere.
    En funktion med at bevare indlæg og skrive "tidligere bruger" eller "gæst" ud for indlæg, der er skrevet af slettede brugere, er der underligt nok ikke interesse for at indføre her, hvor man ellers er så glad for ændringer og nye tiltag ;-).



  • #67   10. apr 2014 Bogmærker gør ikke den pc langsom, det er da noget fis (: Det virker lidt som om folk bare vil se det negative og slå alle alternativer til jorden for at brokke sig. Det kan godt være der er nogle stykker der brugte funktionen her inde, men åbenbart ikke på de andre gallerier siden den er blevet fjernet.

Kommentér på:
KG-Info: Nyt på siden og iPhone-app!

Annonce