{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

KatteGalleri.dk
KatteGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
10. maj 2004
Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226

KG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier. {{forumTopicSubject}}

Vi har gennem længere tid modtaget gode input vedr. velkomst/afvisning af nye gallerier, og derfor har vi foretaget nogle enkelte ændringer.

Det nye er:

- Du kan maximalt afvise med 1 point (hvorimod du stadig kan byde velkommen med 10 point, hvis du har vundet nok udfordringer).

- Alle afvisninger skal begrundes, og bliver synlige i kommentarerne under galleriet.

- Alle velkomster bliver synlige i kommentarerne under galleriet. Skriver du ikke selv en kommentar, vil der blot stå "Velkommen".

Disse ændringer er lavet for at indstemningsprocessen bliver mere åben, og man kan følge med i, hvem der byder velkommen.
Samtidig har man, som bruger, også chancen for at få ændret på evt. fejl og mangler ved galleriet - inden galleriet bliver afvist.


Mvh. Rikke/KG smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier.
  • #2   20. aug 2014 Det lyder som fine tiltag, men som Lotte siger så ville det være rart hvis man også skærpede det at katten stod under korrekt race..

    Og så vender vi tilbage til det evige ønske om en med og uden stamtavle rubrik..


  • #3   20. aug 2014 Har opdaget en fejl ved det nye. Hvis man går ind og stemmer en ny kat ind og der er flere kan man vinke af i et felt så den går videre til den næste kat som skal stemmes ind. Det virker ikke lige i øjeblikket smiley

  • #4   20. aug 2014 Det lyder da som et tåbeligt tiltag i forhold til de mange andre vi har brug for.

    Yes yes, fint med synlighed, men at afvisning kun er 1 point? Hvad så med alle de der bare ukritisk godkender alt? Helt uden at bemærke at det f.eks. er en faker profil..


  • #5   20. aug 2014 Hvordan kan man vide en profil er falsk?
    Kan det ikke kun lade sig gøre hvis man kender personen, eller kattene, eller der er taget billeder fra andre??

    Det ville jeg aldrig opdage, men det er heller ikke mit job smiley


  • #6   20. aug 2014 Jette - Det er faktisk det der er pointen med systemet, at afvise f.eks. folk der tager billeder fra nettet for at oprette en profil. Det er ikke så aktuelt herinde, men foregår i stor stil på f.eks. hestegalleri

  • #7   20. aug 2014 Yes! Tak! Endelig! smiley

    Så mangler vi bare at kunne dele gallerier (og marked) op i "med stamtavle" og "uden stamtavle" kategorier smiley


  • #8   20. aug 2014 Men Eva hvis du har mistanke om en fake profil så kan du jo stadig give en udstemme og anmelde personen for en fake profil, så vil admin jo tage sig af anmeldelsen efterfølgende..

  • #9   20. aug 2014 Heidi - Jeps, men meningen var jo at brugerne skulle tage sig af det, så de hårdtarbejdende (i hvert fald på hestegalleri) HA'ere kunne tage sig af noget andet og vigtigere. Så hvis ikke længere det er meningen, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke bare afskaffer systemet, og accepterer revl og krat.

  • #10   21. aug 2014 Du kan tildels have ret, men admin er der vel for at tage sig af problemerne og løse dem..
    Og ved at brugerne anmelder så hjælper de jo også admin, så skal admin jo blot tage sig af det praktiske..



  • #11   23. aug 2014 Heidi - Ja, men hvorfor så overhovedet have dette hvis alt alligevel skal læsses over på admins? Så kan velkomst delen jo ligeså godt bare fjernes helt? Administrationen for bazoom mener jo tydeligvis alligevel ikke den virker, hvis man laver så tåbeligt et tiltag.


    Nå, det jeg lige gik herind for var at sige at det ser temmelig fjollet ud når man skrive en velkomst besked på en profil, og den så bagefter poster endnu en besked hvor der står velkommen?


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #12   25. aug 2014 #11 - Eva: Skriver du en besked selv, byder velkommen, og så bliver der postet 2 beskeder? Eller byder du først velkommen, og skriver beskeden efterfølgende?
    Mvh. Rikke/KG smiley


  • #13   25. aug 2014 Rikke det er underordnet i hvilken rækkefølge man gør det..

    Jeg har postet besked først og budt velkommen bagefter og så poster den alligevel et velkommen når man byder velkommen..

    i omvendt rækkefølge så skriver den velkommen når man byder velkommen og så skriver den beskeden bagefter..


  • #14   25. aug 2014 Ja, som Heidi skriver, så er det lige meget med rækkefølgen, der kommer en ekstra velkommen-post uanset

  • #15   25. aug 2014 Hmm så det nye tiltag er forklaringen på, at der i gallerikommentarer bare står "velkommen" ? Det er da noget fesent smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #16   25. aug 2014 Jeg synes det er bedre at der står velkommen og ikke bare nogle tal.
    For før når brugerene stemte en kat ind, stod der intet, hvis man kun gav en stemme. Nu kan katten og ejeren føle sig velkommen på skrift og se alle de velkomst deres kat får. smiley

    Det er jo heller ikke mere besværligt end før når man giver en stemme, at der nu i stedet for kommer en velkomst. smiley


  • #17   25. aug 2014 Enig Janne!

    Jeg syntes det er fint, at "stå ved" både når man siger nej og ja til ind stemning så er der ingen gætterier omkring det smiley


  • #19   25. aug 2014 Janne - Problemet er jo ikke at der står velkommen - men at det ikke fungerer når man laver en personlig besked, at der så stadig OGSÅ kommer en ekstra velkomst - det virker i hvert fald uhensigtsmæssigt og forvirrende i mine øjne smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #20   25. aug 2014 Eva K ..Det er jeg godt klar over at der er kommer en ekstra velkomst, selv om man skriver en besked i boksen. smiley

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #22   26. aug 2014 Eva og Heidi: Når I vil give en personlig velkomst, så skal I bruge kommentarfeltet øverst - det felt som er lige over velkomst/afvisknappen - gør I det? Dvs. at I skal skrive kommentaren, og så byde velkommen/afvise - og ikke anvende kommentarfeltet nederst - under kommentarerne.

    Mvh. Rikke/KG smiley


  • #23   26. aug 2014 Det er altså ikke særlig logisk :-S

    Der står "egen besked til højre" og så trykker man (jeg) jo på "byd katten velkommen-feltet" der står til højre. Og vupti, så er der kommet en automatisk besked med "velkommen", .... og så mister man (jeg) lysten til at skrive mere.


  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #24   26. aug 2014 Tinka: Du skal skrive beskeden, inden du byder velkommen - så er det kun din egen kommentar, der bliver vist - og der kommer ikke til at stå "Velkommen" (medmindre du selv har skrevet det smiley )

    Mvh. Rikke/KG smiley


  • #25   26. aug 2014 Aha, så ved jeg det, men synes altså det er ulogisk. For vil man byde en kat velkommen, så er det da naturligt at starte med at klikke på velkommen (som man plejer) og derefter skrive en kommentar.

  • KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Følgere: 54325 Emner: 48 Svar: 226
    #27   27. aug 2014 Lotte S: Skriv til os her: www.kattegalleri.dk/faq - så kigger vi på det smiley

    Hvis man oplever tekniske fejl, så er det altid på ovennævnte link, I skal skrive smiley

    Mvh. Rikke/KG smiley


Kommentér på:
KG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier.

Annonce