{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Min misser {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg set flere indlæg hvor folk har lagt et billede op af deres katte, og da jeg jo, ligesom alle andre, synes at min kat er det bedste i verden nogensinde, så vil jeg da også være med smiley

Jeg har egentlig været medlem længe men har først nu oprettet mig med min mindste mis, som er fra december 2012. Håber at I vil tage godt imod os begge to, men mest min lille nusser, Gimli, her liggende i vasken på badeværelset smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min misser
  • #1   19. apr 2014 Jamen... Er det ikke det kattenes profiler er til for?:)

• #2   19. apr 2014 Jo, det gik jeg egentlig også ud fra, men eftersom der var andre der postede her inde, som skrevet, så tænkte jeg at det nok var kotume med en introduktion. Det er der jo nogle fora der foretrækker for at lære de nye medlemmer at kende.

Men mange tak for omtanken og dit syn på min kat smiley

Jeg har til gengæld et spørgsmål. Nu er det anden gang på lige så mange dage at jeg gør noget hvor en venlig sjæl uden opfordring har rettet mig i noget jeg muligvis har gjort forkert her inde. Har forumet ingen administratorer? Er det op til de enkelte medlemmer at rette hinanden og hvis ja, er det så noget der også vil blive krævet af mig? Specielt fordi der da så også er nogle andre her inde som du har overset med dit spørgsmål/irettesættelse og jeg er ikke sikker på at jeg ville have lyst til at skulle stå for at tage mig af det.

• #3   19. apr 2014 Der er HA'er (Hjælpe- administrer) og de i rettesætter også personer hvis det skulle blive nødvendit smiley

Men du vil komme ud for at nogen medlemmer retter på andre, men husk på de vil kun dit bedste. Plus der er nogen medlemmer der kender reglerne bedre end andre smiley

Men velkommen til din smukke kat smiley

• #5   19. apr 2014 Tja i kan se mine katte på deres gallerier:) der er også længere beskrivelser af dem. Det må vær ligeså godt. Jeg synes fremvisningstråde er mærkelige smiley

• #8   19. apr 2014 Heidi - Jo tak for komplimenten. Hver sine lyster smiley For mig ville det forekomme mærkeligt at rette på andre medlemmer. Det er jo hvad administratorer er til for? Lige så vel som man jo selvfølgelig bare kan gå ind på de forskellige gallerier, men hvis det nu er nye medlemmer som ikke er en del af fællesskabet kan det vel være en meget fin måde at blive det smiley Lige så vel som jeg går ud fra at din hjælpende hånd i dette tilfælde var for at hjælpe et nyt medlem?

Louise - Det er jeg glad for og nej hvor er hun fin! smiley Tillykke med hende hun er da nusser. Jeg er aldrig stødt på en Ocicat før.. Man lærer noget nyt hver dag smiley

Camilla - Jeg er glad for at jeg trods alt ikke ser ud til at have gjort noget der var forbud mod på forumet. Mange tak for komplimenten smiley

• #10   19. apr 2014 Sikke et skønt billede! Se lige min "håndvaske varmer"

profilbillede
  • #11   19. apr 2014 Jeg mener bestemt heller ikke du har gjort noget forkert smiley jeg svarede også bare på dit spørgsmål smiley Synes også disse tråde er super hyggelige. Plus hvem vil ikke se billeder af kattene? Desværre har jeg kun nogen få på min computer pt da resten ligger på min ekstern harddisk da de begyndte at fulde smiley

Men i kan da lide få et billed af hvor Milo hygger sig på skamlen og slikker lidt sol smiley

profilbillede
  • #13   19. apr 2014 Elsker nu også dine CamillaJuul smiley Især Duchess elsker hendes farve og lange pels smiley Men O'malley er nu også en skøn kat smiley Den næste kat jeg skal have mig skal helt klart være lang håret hehe smiley men det bliver dog ikke lige forløbelig smiley

• #17   19. apr 2014 Ja nogen problemer følger der jo med smiley Men må indrømme at jeg lige nu har nok i min dejlige Milo som også bliver forkælet(ifølge min mor og min kæreste smiley )

• #21   19. apr 2014 Det er lidt trist at hører Louise smiley Ellers en lækker følelse at have smiley

• #22   19. apr 2014 Hvor er han fin ham Gimli smiley
    Det er altid hyggeligt med en billede tråd smiley

Mht at der bliver rettet på folk herinde, så jo vi har nogle rigtig søde og dejlige Hj. admins herinde, Janne Marianne og Berit, der findes link til dem nederst på siden hvis du skulle få brug for dem..
    Men det er ikke unormalt at almindelige brugere retter eller nærmere oplyser om reglerne herinde, det er bestemt ikke af uvenlighed, nærmere tvært imod, og det er ikke noget der normalt genere Hj. admins, men hvis du føler dig genere så sig det til pågældene bruger og ret henvendelse til Hj. admins..

Men velkommen til jer begge 2.. smiley

• #23   20. apr 2014 Rolig nu, jeg har hverken sagt det var forbudt eller "sådan skal man gøre".. Jeg satte blot spørgsmålstegn ved det. Det må jeg vel have lov til smiley

Kommentér på:
Min misser

Annonce