Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjove navne
  • N-A
    N-A Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 92
    #2   27. apr 2014 NFO

Jamen VI er ikke ligeglade smiley

• N-A
    N-A Tilmeldt:
    jun 2012

#4   27. apr 2014 Ja vi vil netop finde et 3. navn, men mangler lidt inspiration.. Derfor jeg skrev herinde smiley

• #7   27. apr 2014 http://www.dmm.dk/kattenavn.php

her findes rigtig mange forskellige navne

mødte engang på internattet en Bastian, en dejlig hunkat.

hvad med flomse ?

• #8   27. apr 2014 Kunne du ikke sætte et billede ind af katten eller har du ikke det, det ville måske gøre det nemmere at komme med et forslag smiley

Vil så også lige tilføje at oftest er det nemmere at finde et navn til katten når man lige har haft den et lille stykke tid (et par dage eller lign.) da navnet oftest pludselig kommer af sig selv når man lærer personligheden at kende smiley

• #9   27. apr 2014 Fru Lampe Hansen

• #10   27. apr 2014 Lampsen

• #11   27. apr 2014 Lambi

• #12   27. apr 2014 Hvad med Diva...det synes jeg er et sødt navn til en lille dame

Min Saga bliver altid kaldt Musen men er gået mere over til Kommoden pga. hendes hmm frodige figur, og Tyson kaldes Pruttefis/Fis.
    Jeg har altid endt med at kalde mine katte alt muligt andet end deres rigtige navn, det er kun når jeg kalder på dem og de ikke lige gider komme, at jeg slår over i at kalde dem deres rigtige navn.

• #13   27. apr 2014 En venindes katte hedder Kuffert og Kvark. Min egen har fået kælenavnet Pie Chart. Men den slags ting kommer på en måde lidt ad sig selv når man lærer katten at kende ^^

• #14   28. apr 2014 Lampha

• N-A
    N-A Tilmeldt:
    jun 2012

#15   29. apr 2014 Tak for hjælpen smiley

Jeg har ikke fået taget billeder af hende endnu, men må lige få det gjort. smiley

• #16   29. apr 2014 Du kunne også gå over i græske bogstaver så som Gamma, Lamda, Phi, Theta, Tau eller My.

• #17   29. apr 2014 TS, omg jeg fik lige det bedste grin der! Sikke et dejligt påfund - jeg hopper altså med på Lampe-navnet smiley Kæresten foreslår, at hvis I senere får flere katte, kan de hedde stol, reol eller tæppe smiley

I sin tid da mine forældre fik deres kat, ville min bror navnegive ham "Gratis", fordi han var gratis haha smiley

• #18   29. apr 2014 vores Pyrus kom i første omgang til at hedde Highway, fordi han er blevet fundet på motorvejen.
    Har en venninde som har den mest vindende huskat, Miss Bilka, det hedder hun fordi hun blev fundet ude ved Bilka.

Jeg syntes at mange gange så kommer de til at hedde et når man får dem, men efter et stykke tid, hvor man så lærer dem at kende, ja så kommer der bare et navn som bare passer rovdyret.
    Min siam, havde jeg valgt 3-4 forskellige navne til, da hans "stambogs navn" overhovedet ikke er noget katten gider at hører efter (lidt for langt), men da vi kørte hjem fra Sjælland, sagde han ikke andet end miiioo, miiioo hele tiden. Så han kom til at hedde Mio.
    Krumme, fordi han åd ALT mad da han flyttede ind
    Rødmis, fordi han reagede på Mis, men da vi i forvejen havde en misse, ja og katten er rød, ja så blev det til Rødmis

jeg har altid sagt at den næste hunkat vi får, skal endten hedde Kida eller Kandis. Begge navne er gode kattenavne. Hvis man spørg katten så skal der helst være S eller I i navnet - gerne begge dele. Det lyder bedst i kattens ører
    jeg har dog en batman og han lydder mere batte

• N-A
    N-A Tilmeldt:
    jun 2012

#19   1. maj 2014 Jeg tror hun bliver en fru Hansen smiley Håber jeg kan få overtalt manden..

Kommentér på:
Sjove navne

Annonce