957 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Sjove navne Sjove navne

Har lavet dette emne for sjovt, så vi kan snakke navne. Syntes hende i ser på billedet navn er for langt så tænke på at forkorte det til Miss Artemis Jæger. Men det var bare min ide bare kom med forskellige foreslag til mine og andres navne. I må gerne lege med mine kattes navne.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjove navne
  • #1   14. sep 2014 på internattet havde vi også en artemis. Sjovt nok kom hun hurtig til at hedde duracell. Hun havde krudt et vis sted smiley

men ellers

frække frida
    bamseline
    bimse
    hillary
    loppe
    mauda
    ostehaps
    salami
    smilla
    sille - det hedder min - hun hedder faktisk sheila

• #2   14. sep 2014 Lukas er med tiden allerede blevet til "Lusen" smiley

• #3   14. sep 2014 Hehe. Har også været i fuld gang med navne til Artemis. Starter fra begyndelsen: I starten hed hun Paul det vi troede hun var en dreng, så hed hun Cherry og så Flow og her til sidst Jægerens Artemis StjerneMåne Snude Hvidtfeldt eller Miss Artemis Jæger

• #5   14. sep 2014 Hahaha. Syntes det var en god ide med dette emne så man kan få grinet af.

• #6   15. sep 2014 det er sjovt det med at katten tit skifter køn

på internattet havde vi flere pensionatskatte som ikke lige havde det rette navn til kønnet, Der var bla en Bastian, en dejlig hunkat.

jeg har så godt nok også en Mille, som er en hankat. Men han hed emil, og har aldrig reageret på det, så det endte med mille.
    ja så har jeg Baby, min lille dreng på 10 kg - virkelig en baby stemme han har, men ikke lige vægten

vi havde en Benke, han sad altid på vores bænk i haven - det var nok den kat jeg oftes har måtte stave til

• #7   15. sep 2014 Hahahha.

• #8   15. sep 2014 Herregud, Freddie hed oprindeligt Marie fordi de tidl. ejere havde taget fejl smiley

• #9   15. sep 2014 Hahhaa.

• #10   15. sep 2014 en af mine katte skulle hed piveMarie men hun kom til og hed nussepiv fordi det passer beder til katte famille , de andre hedder mausi og lillemus og nussemus og nusseplet og min død hamkat hed maus og jeg hedder rigtigt musse selv , men andre der har ide til to navne som er nusse eller mus i ?? fordi jeg få to katte om en uge og har ikke nogle navne til dem

• #11   15. sep 2014 Til musse heidi:

her er lidt forslag (er desværre lidt for musset smiley )

Batmus
    Anitmus
    bettemus
    beetlemus
    beetlenus
    Emus
    femus
    Maximus
    minimus
    maximus

• #12   15. sep 2014 det sjoveste jeg har været udsat for hvad vedr navn/køn, var på internattet. vi havde fået en sort kat ind, og den var stor så den kom til dyrlægen for hele pakken (vac, neu, øremærke mm)
    så ringer dyrlægen og siger at de vil ikke kasterarer katten fordi dens sten ikke var faldet ned - i vores øjne, åh nej en dyr dyrlægeregning i vente
    Nå men han kommer retur, og kommer også ind i internattet sammen med de andre. så en dag kommer vi til at snakke rigtig med ham - og om ham.
    alle syntes nemlig at han har fået en tyk mave. var ikke tynd da han kom ind, men alligvel nu har han fået en pæn rund mave
    får ham vendt rundt, og ganske rigtigt. Han er en gravid dame smiley
    så afsted med hende.

så alle kan tage fejl. Vores dyrlæge måtte hører for det MEGET længe.
    vi var nemlig i tvivl da han/hun kom ind, så det kunne dyrlægen lige tjekke rigtig for os. den kom ind 1 dag, og dagen efter afsted til dyrlæge - skal jo ikke have kattene siddende for længe

• #13   15. sep 2014 takker for navn ideer og jeg har gemme dem og så må vi se hva der passer til dem , jeg få dem om ca en uge og det er hun katte ,

• Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #14   16. sep 2014 Min den ene kat blev valgt fordi han hed Knud. En kat med sådan et mærkeligt navn må man da bare ha'.

Så måske denne kat er en Bettemus/Nermal, ligesom den lille kære kat en fra Garfield tegneserien.

• Bente N
    Bente N Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #15   16. sep 2014 Min kat (skovkat blanding) blev hurtigt døbt Nullermand. Han lignede en nullermand på fire ben da jeg fik ham som killing. Floffy med grå og sorte striber.
    Nu ligner han stadig en nullermand. En af de der store nullermænd, der kan ligge helt inde ved panelet under f.eks. sofaen smiley

Kommentér på:
Sjove navne

Annonce