Lille positiv update på Loke;-) Lille positiv update på Loke;-)
Har for ikke så længe siden skrevet et indlæg om min kat Loke ang. der har været indlagt on and off siden marts pga. han havde spist noget af min søns legetøj x 2 og herefter udviklede fedtlever..
Hans levertal var i fredags lidt bedre, men kun lidt, så det går langsomt frem, men tager de fremskridt der er
Han er desværre ikke begyndt at spise selv, så tvangsfodres stadig, men er oppe på 15 - 20 ml support blanding, pasta eller pulver i timen.
Han vasker sig flere x dagligt, han drikker selv så meget nu, at jeg ikke har givet ham væske subkutant i 3 dage og får heller ikke kvalmestillende mere.
Han hopper selv op på køkkenbordet for at drikke fra vandhanen (Normalt har vi altså ikke katte på køkkenbordet, men Loke har fået VIP kort til alt p.t.) Han kommer af med afføring og har vandladninger regelmæssigt. Han er siden fredag også blevet lidt mindre gul.
Han er stadig kritisk fordi han stadig ikke spiser, men der er fremskridt og lidt større håb for Loke
MVH Maria
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.154
apr 2014
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 54
Er os godt klar over at chancen for at han måske ikke klare den er der. Men jeg selv og hele personalet fra dyrehospitalet tror så meget på at han har en reel chance. Han har et helt utroligt sind, hvilket er med til at øge hans chancer meget. Han har jo været så utroligt meget igennem meget længe nu, men han er så god og kæmper virkelig, viser ikke tegn på depression, og tror på at hvis hans levertal bliver bedre og bedre, så vil han os begynde at spise... Jeg håber det i hvertfald
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.154
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Bare der hvor han er nu er der jo håb, og man griber jo efter halmstrå i sådanne situationer
I har kæmper så længe og så hårdt, han skal klare den sidste forhindring
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
apr 2014
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 54
Lille video af Loke fra i går:-)))
Lille positiv update på Loke;-)