{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Update på "Skal muligvis af med katten {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vile lige give en lille men positiv update på følgende tråd:

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=38685

Jeg har snakket med en boligforening som ikke så noget problem i at vi havde 2 katte med smiley

Jeg har derfor meldt os ind og håber vi er heldige at få noget at bo i derigennem...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Update på "Skal muligvis af med katten
  • #1   24. apr 2008 ej hvor er det superdejligt at høre... smiley

held og lykke smiley

• #2   24. apr 2008 XXXXX rigtig meget fingre for at i får en lejlighed hvor i må have misserne med

• #3   24. apr 2008 Det lyder som en positiv ting , det er jo heller ikke alle der er imod katte heldigvis, xxx fingre for at i får en lejlighed der, held og lykke

• #4   24. apr 2008 Hvilken boligforening er det ?

• #5   24. apr 2008 ejjj hvor godt jeg krydser fingre

• #6   25. apr 2008 Det lyder dejligt, jeg håber, at I kan få en lejlighed, hvor I kan være med kattene - også krydsede fingre herfra.

• #7   25. apr 2008 Tinka det er i Skive, men den hedder noget med socialt boligbyggeri Skive

• #8   25. apr 2008 (Jeg spurgte, fordi jeg samler på boligbreve, der giver tilladelse til to katte). Men Lena, det er ikke tilladt at have to katte i en eneste af deres afdelinger smiley ... ligesom i 99% af alle andre boligforeninger, (suk og atter suk!) Men det jo bare fint, at den boligforening vil fravige denne tåbelige regel.

• #9   26. apr 2008 Tinka: Det er vist kun EN bestemt ad medarbejderne som vil det - har snakket med to forskellige men kun den ene sagde god for 2 katte..

Lis: Nej har jeg ik læst - hva handler det om?

• #10   26. apr 2008 Lis D: **Kat i Lejlighed handler om hvad man på den rigtige måde kan gøre for at opnå tilladelse til at holde kat i lejelejlighed.**

Står der også noget om, hvad man kan gøre på den rigtige måde, for at opnå tilladelse til TO katte? smiley

Tilladelse fra 0 til én kat er tilsyneladende nemmere at få igennem end tilladelse fra én til to katte.... "Min" boligforening er vist meget typisk. Her er boliger hvor der ikke må holdes husdyr og der er boliger, hvor der må holdes ét husdyr. Det hedder sig, at det er beboerne selv, der bestemmer, om der må holdes husdyr, men hvis det så ved en afstemning bliver ja til husdyr i afdelingen, så er det altid som udgangspunkt ét husdyr - og altså boligforeningens standard-husdyr-regler, der gælder (og dé kan i sandhed være svære at få ændret)

Jeg har ringet rundt til mange boligforeninger og spurgt, hvad grunden er til, at de kun giver tilladelse til én kat, og svaret er typisk, at det er beboerne selv, der har besluttet det ved afstemning. Meget meget meget mærkeligt!

Men Lena, hvis I gerne vil beholde kattene, og der er tilladelse til ét husdyr, der hvor I flytter hen, så synes jeg I skulle tage chancen og satse på, at du ikke får emsige naboer. Indtil videre (7 9 13) har jeg ikke fået klager over, at jeg har to katte ... det kan jo heller ikke gøre nogen forskel for normale mennesker, om der bor én eller to neutraliserede katte på adressen.

Kommentér på:
Update på "Skal muligvis af med katten

Annonce