813 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Før ude,, nu inde Før ude,, nu inde

Hej,, jeg har en huskat på 5år, der har været ude/inde kat. Der hvor jeg bor, flyttede der for ca 2 år siden en familie ind med 2 katte. De lukkede dem bare ud og det gav lidt tumult i haven. Den ene er døv og kan slet ikk læse de andres signaler.. Det ender med at han får jagtet min kat ud i trafikken og hun blir kørt ned.. Siden da har jeg holdt hende inde,, det er ca 1 1/2 år nu.. Hun savner at komme ud og det piner mig meget.. Jeg tør ikke lukke hende ud, for den hvide kat hopper op af vores vinduer og hamre poterne ind i ruden,, hvis hun sidder i vindueskarmen..
Jeg kan mærke at hun savner det meget og hun keder sig,, især om natten,, hvor min nattesøvn blir afbrudt 4-5 gange i løbet af en nat...
Nogle gode råd??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Før ude,, nu inde
  • #1   13. maj 2014 Hvordan bor du? Har du egen have eller er det fælles eller hvordan?

• #2   13. maj 2014 et godt råd. få en løbegård

• #3   13. maj 2014 Det er fælles have og jeg bor til leje.. Havde nemlig tænkt det, men det er desværre ikk muligt at lave det.. Har oz prøvet at lave "ude aftaler" Så den hvide kat evt ku være inde, når min var ude og omvendt,, men det er heller ikk muligt smiley

• #5   13. maj 2014 Nu blev jeg ringet op af en der så min kat ligge besvimet på fortovet, efter at være blevet kørt over. Og som hun sagde,, så stod der en hvid kat ved siden af og trampede.. Udover det, så har jeg oplevede, at den selv samme hvide kat, jagtede min kat ud,, det gik bare godt den første gang..

• #6   13. maj 2014 prøv at se om din kat vil finde sig i at gå i snor, og så må du gå med ud i haven 1 gang om dagen eller sådan noget. så har du den under opsyn

vi har tidligere gjort det med de første katte vi havde. To var i snor og 1 gik løs. De var ude 2 gange om dagen i ca 15-20 hver gang. Det fungerede fint

• #7   13. maj 2014 Super go ide.. Taaaak det vil jeg prøve..
    Jeg har tænkt det,, men har tænkt, at det var som at stille en slikpose foran et barn,, men sige at man ikk måtte spise noget smiley
    Men jeg er meget frisk på at prøve..

• #8   13. maj 2014 Jeg synes du skal snakke med ejeren af den hvide kat igen. Mest fordi det er dybt uansvarligt at lade en døv kat rende løs, hvis der er trafik i nærheden... Og alligevel faktisk, den har ingen mulighed for at kunne orientere sig ordentligt ude i verden.

• #9   13. maj 2014 Ja det ku være, vi ku komme frem til en ordning der passer os alle sammen..

• #10   13. maj 2014 Mit forslag er flytning til et sted med have, som du kan hegne ind.

Kommentér på:
Før ude,, nu inde

Annonce